۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۲۴۹۵۹
امام جمعه ماهشهر:

مشارکت حداکثری نشان از آمادگی کامل مردم در مقابله با استکبار است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را نشان از آمادگی آنها برای مقابله با استکبار جهانی دانست و اظهار داشت: حضور این مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مشت محکم بود که بر دهان استکبار کوبیده شده و همه نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
حجت‌الاسلام عبدالحسین غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان اظهار داشت: در روز جمعه 12 اسفندماه همه ما شاهد خلق حماسه‌ای بی‌نظیر از مردم قهرمان پرور خوزستان بودیم که برگی زرین در دفتر افتخارات این استان به شمار می‌رود.

این استاد حوزه علمیه در ادامه افزود: حضور این مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مشت محکم بود که بر دهان استکبار کوبیده شده و تمام نقشه‌های شوم آنان را نقش بر آب کرد.

امام جمعه ماهشهر با بیان این که مشارکت حدود 60 درصد از مردم شهرستان ماهشهر در انتخابات نشان از آمادگی آنها برای مقابله با استکبار داشت تصریح کرد: هر چه از انقلاب اسلامی می‌گذرد بر ایمان مردم ما و علاقه آنها به نظام جمهوری اسلامی نیز افزوده می‌شود و این عشق و علاقه‌ای که در وجود آنها است در تمام صحنه‌های حساس ملی و بین‌المللی محرک اصلی آنها برای حضور و نقش‌آفرینی است.

این مقام مسؤول بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی باید بدانند که مردم ایران در مقابل همه قدرت های شرق و غرب ایستادگی کرده و از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند هر چند آن تهدید تحریم‌های اقتصادی باشد.

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه تحریم‌های بین‌المللی هیچ تأثیری بر اراده مردم ایران ندارد، گفت: مردم ما در روز 12 اسفند نشان دادند که اگر دشمن سخت‌ترین تدابیر خود را نیز به کار ببندد نمی‌تواند اراده آهنین آنها را شکسته، ‌مانع حضورشان در صحنه دفاع از آبروی نظام شود.

امام جمعه ماهشهر در ادامه به انتخاب نماینده برگزیده از حوزه انتخابی ماهشهر اشاره کرد و گفت: نماینده منتخب مردم ماهشهر و شهرستان‌های تابعه بعد از کسب این موفقیت باید با قدردانی از اعتماد مردم که او را روانه صحن مجلس نهم کرده‌است تمام نیرو و توان خود را برای خدمت به آنان به کار گرفته و لحظه‌ای از خدمتگزاری به آنها غافل نشود.

رییس شورای فرهنگ عمومی ماهشهر در پایان سخنان خود با بیان این که انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان ماهشهر با شکوه خاصی برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه انتخابات در شعبه‌های مختلف شهرستان ماهشهر با نظم و امنیتی که قابل پیش‌بینی بود برگزار شده و هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه مشاهده نشد و این حاصل زحمات عوامل اجرایی انتخابات و همین طور نیروی انتظامی شهرستان است که باید مورد تقدیر قرار گیرد./9465/ت302/س
ارسال نظرات