۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۹۶۱
امام جمعه هندیجان:

هیچ عاملی مانع وحدت و اقتدار ایران اسلامی نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه هندیجان اظهار داشت: هیچ‌ عاملی نمی‌تواند مانع از ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تهدیدهای غرب شده و آنان را از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور، امام جمعه هندیجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان‌ اظهار داشت: مردم غیور و شهید‌پرور خوزستان به ویژه هندیجان با حضور محکم خود پای صندوق‌های رأی در روز 12 اسفند افتخار دیگری را به جمع افتخارات پیشین خود افزودند.

وی با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات مجلس گفت: ما در حال حاضر در برهه‌ای از زمان به سر می‌بریم که چشم همه جهان به کشورمان دوخته شده و کوچک‌ترین تحولاتی که در ایران رخ‌ می‌دهد از دید هیچ‌یک از دشمنان ما پنهان نمی‌ماند؛ از این رو هر چه بیشتر پشتیبان کشور اسلامی خود باشیم بیشتر بر عزت و افتخار خودمان افزوده‌ایم.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: نباید اجازه دهیم دشمنان حتی به اندازه روزنه‌ای کوچک به نفوذ در ایران امیدوار شده و راه خود را هموار ببینند و حضور در صحنه انتخابات یکی از راه‌های جلوگیری از این نفوذ است.

حجت الاسلام بهبهانی‌پور به مشارکت عظیم مردم خوزستان به ویژه هندیجانی غیور در انتخابات روز جمعه اشاره و خاطرنشان ساخت: حضور بیش از 70 درصد مردم قهرمان هندیجان پای صندوق‌های رأی نشان از اهمیت این رویداد کشوری و روح میهن‌‌دوستی و اسلام دوستی آنان داشت.

تحریم و تهدید ایران به شوخی می‌ماند

وی با بیان اینکه انعکاس حضور چشمگیر مردم ایران در انتخابات از طریق رسانه‌های جهانی نشان‌دهنده تسلیم آنان در برابر خواست و اراده مردم ایران است بیان داشت: هیچ‌ عاملی نمی‌تواند مانع از ایستادگی و مقاومت مردم ایران اسلامی در برابر تهدیدات غرب شده و آنان را از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی باز دارد.

امام جمعه هندیجان در ادامه افزود: تحریم‌ها و تهدیدهای بین‌المللی تنها یک شوخی کوچک است که دشمنان ایران اسلامی با تصور ترساندن مردم ایران بارها و بارها در محافل خود به آن اشاره می‌کنند، غافل از این‌که مردم قهرمان و شجاع ما با قدرت ایمان خود در برابر تمام ناملایمات گذشته ایستاده و از این پس نیز از هیچ تهدیدی نمی‌ترسند.

حجت الاسلام بهبهانی‌پور در پایان سخنانش با تقدیر از مردم هندیجان و ارج نهادن به حضور قهرمانانه آنها در صحنه انتخابات اظهار داشت: از خداوند متعال می‌خواهم تا همواره یار و یاور این مردم بوده و به ما توفیق خدمت به این عزیزان را عنایت کند./9465/ت302/س
ارسال نظرات