۲۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۲۵۳۱۹
راهیان نور(19) مبلغ دوران دفاع مقدس:

حضور طلاب در راهیان نور فرصت مناسبی برای تبیین ارزش های انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ روحانی رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی فضای معنوی بر روحیه جوانان و نوجوانان حاکم باشد، فرصت مناسبی برای دریافت اندیشه های الهی و آرمان های شهدای اسلام تحقق می یابد.
حجت الاسلام طباطبايي- مبلغ و رزمنده دفاع مقدس
حجت الاسلام سید مجتبی طباطبایی، از مبلغان حوزه علمیه و رزمنده دوران دفاع مقدس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تأکید بر حضور روحانیان در مناطق عملیاتی تصریح کرد: تبیین رشادت ها، تبلیغ و جان فشانی های روحانیان در زمان جنگ جز با حضور آنان در مناطق عملیاتی محقق نمی شود.

حضور جوانان در کاروان های راهیان نور بهترین فرصت برای تبلیغ دین است

وی با بیان این که حضور کاروان های راهیان نور در مناطق عملیاتی، بزرگ ترین رویداد فرهنگی کشور است، گفت: مبلغان با غنیمت شمردن این فرصت طلایی گامی برای تبلیغ و حفظ آرمان های انقلاب اسلامی در میان نسل جوان بردارند.

رزمنده دوران دفاع مقدس  ادامه داد: وقتی فضای معنوی بر روحیه جوانان و نوجوانان حاکم باشد، فرصت مناسبی برای دریافت اندیشه های الهی و آرمان های شهدای اسلام تحقق می یابد.

ضرورت وجود یک روحانی رزمنده در کاروان های راهیان نور

حجت الاسلام طباطبایی بر ضرورت وجود یک روحانی رزمنده دفاع مقدس در کاروان های راهیان نور اشاره کرد و افزود: روحانیان در کاروان های راهیان نور مناطق عملیاتی با وجود فضای صمیمی و معنوی می توانند ارتباط ارزنده ای با نسل سومی ها داشته باشند.

وی در ادامه سخنانش با تأکید بر اعزام طلاب حوزه های علمیه برای آشنایی از نزدیک با چگونگی تبلیغ مبلغان در زمان جنگ تحمیلی و ایثارگری های رزمندگان، اظهار داشت: وقتی که قشر متفکر، فعال، مبلغ و هدایت کننده جامعه در مناطق عملیاتی حضور یابد و از نزدیک با جنگ تحمیلی آشنا شود بی تردید تأثیربسزایی در انتقال آرمان های نظام اسلامی در کشور اتفاق خواهد افتاد.

این مبلغ حوزه علمیه اهواز گفت: مدیران حوزه های علمیه شهرستان ها باید روحانیانی که در زمان جنگ حضور داشتند را شناسایی کنند تا از تجربه های تبلیغی آنان در آن زمان استفاده شود.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: مسؤولان حوزوی برنامه ریزی های دقیق و مناسبی برای اعزام طلاب در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق جنگی داشته باشند./9463/ت302/س
ارسال نظرات