۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۱۲۵۶۸۱
راهیان نور(61)؛

100 هزار نفر در 5 روز نخست امسال از یادمان والفجر8 بازدید کردند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول یادمان شهدای گمنام والفجر8 اروندکنار از بازدید 100 هزار نفر از کاروان های راهیان نور سراسر کشور در پنج روز نخست سال جاری از این یادمان زیارتگاهی خبر داد.
اروند
مرتضی شیروی، مسؤول یادمان شهدای گمنام والفجر 8 اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز تصریح کرد: 150 نفر از راویان دفاع مقدس از سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی ایران و جهاد کشاورزی برای تشریح عملیات غرورآفرین والفجر 8 در محل یادمان شهدای گمنام این عملیات مستقر هستند.

وی با اشاره به آمار بازدید کنندگان این یادمان اظهار داشت: هم اکنون به صورت متوسط روزانه بین 30 تا 40 هزار نفر از منطقه عملیاتی والفجر 8 در کرانه شرقی اروندرود دیدن می کنند.

مسؤول یادمان شهدای گمنام والفجر8 اروندکنار به حضور کاروان های راهیان نور در لحظه تحویل سال اشاره و خاطرنشان کرد: در لحظه تحویل سال نیز بیش از 40 هزار نفر از اعضای کاروان های راهیان نور و میهمانان نوروزی در محل یادمان حضور داشتند.

شیروی با اشاره به دایر بودن نمایشگاه های مختلف در سطح یادمان والفجر 8 اظهارداشت: سه نمایشگاه به نام های «بیداری اسلامی»، «پل بعثت» و «یاد یاران» در این محل برپا شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: بیش از 650 هزار نفر از اعضای کاروان های راهیان نور از 25 اسفند سال گذشته تاکنون از یادمان زیارتگاهی شهدای عملیات والفجر8 دیدن کردند.

گفتنی است یادمان شهدای گمنام عملیات والفجر8 در کرانه شرقی اروندرود و روبه روی شهر بندری فاو عراق واقع است.

شایان ذکر است در جریان عملیات والفجر 8 در 20بهمن ماه 1364، رزمندگان اسلام ضمن عبور از آبراه خروشان اروندرود و تصرف شهر فاو عراق، ارتباط دریایی رژیم بعثی عراق را با آب های بین المللی قطع کردند./9458/پ203/س

ارسال نظرات