۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۱۲۸۱۰۲
امام جمعه شیراز:

مسؤولان به بگومگوهای سیاسی بی فایده پایان دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس،‌ سوء استفاده دشمن را از پیامدهای ناگوار اختلاف بین مسؤولان دانست و از آنها خواست با توجه به مصالح و منافع نظام اسلامی به بگومگوهای سیاسی بی فایده پایان دهند.
حجت الاسلام والمسلمين ايماني نماينده ولي فقيه در استان فارس


آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور، مسؤولان را به حفظ وحدت و پرهیز از هرگونه اختلاف توصیه کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه در حال حاضر شرایط خاصی بین مجلس و دولت ایجاد شده است که به نفع نظام و کشور نیست،‌ گفت: بگومگوهای سیاسی باید در محدوده خاصی باشد و‌ اختلافات مسؤولان نباید علنی شود.

این استاد حوزه انعکاس اختلاف مسؤولان از طریق رسانه ها را دربردارنده پیامدهای ناگوار ذکر و تصریح کرد: این مسأله نه تنها دستاورد و فایده ای برای کشور ندارد بلکه زمینه را برای سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام اسلامی فراهم می کند.

امام جمعه شیراز افزود:‌ شرایط ما به گونه ای نیست که این بگومگوها به نفع نظام و جامعه باشد،‌ دشمنان نظام و بدخواهان ایران اسلامی با سوء از این اختلافات، سخنان مسؤولان را دستاویزی برای اهداف و منافع خود قرار داده و روی آن مانور می دهند.

وی بیان داشت: از مجلس جدید تقاضا می‌کنیم که این فضا را بشکند و فضای تفاهم و همدلی را به وجود بیاورد،‌ از سویی دیگر دولت هم به این مساله توجه داشته باشد چراکه بگومگوهای بی حاصل مشکلی را حل نمی کند.

آیت الله ایمانی اضافه کرد: امیدواریم در دوره مجلس نهم شاهد افزایش تعامل مجلس و دولت و رسیدگی به مسائل اصلی و رها کردن مسائل فرعی از هر دو طرف باشیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات