۰۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۲۹۳۱۲

وجود 26 هزار جلد کتاب در حوزه علمیه امام صادق زنجان

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان با بیان این‌که کتابخانه حوزه علمیه زنجان با استقبال عموم طلاب رو به رو است، گفت: این کتابخانه هم اکنون دارای 26 هزار جلد کتاب است.
وجود 26 هزار جلد کتاب در حوزه علمیه امام صادق زنجان
حجت الاسلام امیر اسلامی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان، در گفت‏و‏گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: بیش از دویست طلبه در شش پایه تحصیلی در این مرکز علوم دینی مشغول تحصیل هستند.

وی با بیان این‌که فعالیت های آموزشی مدرسه علمیه زنجان، پژوهش‌محور است، تصریح کرد: اساتید این مدرسه علوم دینی در طول سال تحصیلی پروژه‌های تحقیقی و پژوهشی مختلفی که مرتبط با دروس است، به طلاب ارائه می کنند که سطح کیفی این تحقیقات، در نمره نهایی طلبه تاثیرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام اسلامی با اشاره به این‌که بسترهای لازم برای فعالیت‌های پژوهشی طلاب فراهم شده است، گفت: کتابخانه حوزه علمیه زنجان که همه روزه با استقبال عموم طلاب رو به روست، دارای بیش از 26 هزار جلد کتاب است که در نوع خود از کتابخانه‌های غنی استان زنجان محسوب می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان ادامه داد: سایت رایانه‌ای، بانک نرم‌افزارهای دینی و حوزوی و همچنین مقالات و پایان‌نامه های حوزوی فضایی بسیار ارزشمند برای فعالیت های پژوهشی طلاب این مرکز فراهم کرده است.

وی با اشاره به بهره‌مندی طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) زنجان از اینترنت پرسرعت و نرم افزارهای مرکز کامپیوتری نور قم اظهار داشت: طلاب در طول سال تحصیلی با حضور در کارگاه های آموزشی کامپیوتر و اینترنت، با روش‌های نوین تحقیق در فضای مجازی نیز آشنا می شوند.

حجت الاسلام اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود فضای آموزشی این مدرسه علوم دینی خبر داد و گفت: متأسفانه به جهت مشکلات مالی و کمبود بودجه، امکان ساخت و ساز و توسعه مدرسه ممکن نیست که امید است با مساعدت و نگاه ویژه متولیان مربوطه برطرف شود./935/پ202/س
ارسال نظرات