۱۲ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۱۲۹۹۱۱
امام جمعه سراب:

نمایندگان مجلس وقت طلایی خدمتگزاری به مردم را از دست ندهند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سراب دوره نمایندگی مجلس را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات مردم عنوان کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس باید در راستای مبارزه با استکبار و استعمار و تصویب قوانین راهگشا گام های عملی بردارند.
امام جمعه سراب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سراب، حجت الاسلام علی اکبر اکرمی، امام جمعه سراب، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: امام راحل شخصیتی بی نظیر بود که توانست با رهبری های هدایتگرانه خود تحولی عظیم در تاریخ معاصر به وجودآورد.

امام جمعه سراب با بیان برخی فضایل معنوی امام خمینی(ره) اظهار داشت: ابرمردی که تاریخ را دگرگون کرد از بندگان صالح الهی بود که حتی در بستر احتضار نیز از راز و نیاز با معبودخود غافل نبود.

حجت الاسلام اکرمی وصیت نامه الهی سیاسی حضرت امام را نقشه راهی برای ادامه انقلاب اسلامی دانست و افزود: امام امت سپردن کارهای اداره کشور و انقلاب به دست افراد صالح و امین را مورد تأکید قرار می‎دادند.

امام جمعه سراب انتخاب تاریخی و هوشمندانه حضرت آیت الله خامنه ای به رهبری امت را از سوی نمایندگان مجلس خبرگان را در راستای ادامه راه ترسیم شده از سوی امام راحل ارزیابی کرد و گفت: کشتی انقلاب اسلامی در برابر طوفان های سهمگین استکبار و استعمار و توطئه های بی شمار آنها با رهبری های متفکرانه ایشان از خطرات مصون مانده است.

امام جمعه سراب با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم بیان داشت: نمایندگان مجلس با نصب العین قراردادن پیام مقام معظم رهبری و عمل به قسم و عهدی که در مراسم تحلیف به جای آوردند کارنامه قابل قبولی از خود در دوره چهارساله داشته باشند.

حجت الاسلام اکرمی دوره نمایندگی مجلس را فرصتی برای خدمتگزاری به مردم و رفع مشکلات مردم عنوان کرد و یادآور شد: نمایندگان مجلس باید در راستای مبارزه با استکبار و استعمار و تصویب قوانین راهگشا گام های عملی بردارند.

امام جمعه سراب دخالت نمایندگان در عزل و نصب‏ها را تلف کننده وقت طلایی آنها برای خدمتگزاری به کشور دانست و تصریح کرد: چارجوب های تعیین شده در قانون اساسی در مورد وظایف قوای سه گانه باید مد نظر نمایندگان قرارگیرد.

امام جمعه سراب تضعیف مجلس و دولت را به صلاح کشور ندانست و یادآور شد: مجلس و دولت مکمل هم در خدمت به کشورند و افتخار هریک از آنها افتخار نظام محسوب می شود.

امام جمعه سراب با اشاره به سالروز درگذشت حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی از آزادگان غیور دوران دفاع مقدس ابراز داشت: این عزیز از دست رفته و سید بزرگوار قوت قلبی برای همه اسیران جنگی و نیز رزمندگان اسلام بود.

وی دفاع جانانه و قهرمانانه از اصول و ارزش های نظام مقدس اسلامی در زیر شکنجه های دژخیمان بعثی را نمود روشنی از مقاومت نستوه آزادگان سرافراز دانست که مرحوم ابوترابی سید و الگوی آنها بود.

حجت الاسلام اکرمی در ادامه با توصیه به بهره گیری معنوی از ایام البیض و شرکت در سنت حسنه اعتکاف تصریح کرد: اعتکاف کارخانه بزرگ انسان سازی است.

خطیب جمعه سراب بیان داشت: دروازه های شهر تقوی جز با عبادت و اطاعت حاصل نخواهد شد و اعتکاف از راه های رسیدن به تقوا و رستگاری است./949/پ202/س
ارسال نظرات