۰۱ تير ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۳۱۳۳۸
رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد خبر داد:

نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به دهه تکریم مساجد

خبرگزاری رسا ـ رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در جمع ائمه جماعات استان تهران از نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به دهه تکریم مساجد خبر داد.
نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به دهه تکریم مساجد


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حاج علی اکبری، رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد در جمع ائمه جماعات استان تهران از نامگذاری دهه آخر ماه شعبان به دهه تکریم مساجد خبر داد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به این که دهه آخر ماه شعبان به عنوان غبار روبی مساجد شناخته شده است گفت: این ظرفیت شکل گرفته آماده است تا آن را از سطح غبارروبی مسجد ارتقا بدهیم.

وی با بیان این که در روایات از کلمه تعظیم در رابطه با مساجد استفاده شده گفت: در زبان فارسی کلمه تکریم با این معنا به ذهنیت عموم مردم نزدیکتر است لذا این دهه را با نام «دهه تکریم مساجد» نامگذاری کرده ایم.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با انتقاد از این که در مساجد راجع به همه چیز صحبت می شود غیر از خود مسجد گفت: باید خود مساجد به میدان بیایند و ظرفیتهای مسجد و نسبت مسجد با نظام و ظرفیت های گوناگون نظام را تشریح کنند.

وی در پایان افزود: به زودی برنامه های دهه تکریم مساجد از سوی مرکز رسیدگی به امور مساجد منتشر شده و در اختیار ائمه جماعات قرار خواهد گرفت./959/پ203/ب

ارسال نظرات