۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۱۳۳۰۷۰
آیت الله موسوی جزایری:

سردادن شعار«الموت لآل سعود» نشانگر عملکرد حکام عربستان است /نتیجه تحریم ها خودکفایی است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با بیان این که حکومت آل سعود و حکام این کشور در سرزمین حجاز جنایات زیادی را مرتکب شده اند گفت: این جنایات نتیجه ای جز سردادن شعار « الموت لآل سعود » در سراسر عربستان به همراه نداشته است.
آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، امام جمعه اهواز ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به جبهه مقاومت در خاورمیانه با محوریت ایران اسلامی تصریح کرد: این مقاومت موجب ناراحتی دنیای کفر با محوریت غرب شده است.

 

 آیت الله موسوی جزایری در ادامه اظهار داشت: مقاومت سبب بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شده ، به همین جهت دشمن فشار اقتصادی را بر ایران شدت داده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان ابراز داشت: ملت ایران از این حصر اقتصادی استقبال می کند؛ چرا که به خودکفایی رسیدن را به دنبال دارد و به یقین این فشارها، روزی با عزم راسخ جوانان این مرز و بوم و توکل ملت ایران بر خداوند متعال دامن غرب را خواهد گرفت.

 

امام جمعه اهواز با بیان این که حکومت آل سعود و حکام این کشور در سرزمین حجاز جنایات زیادی را مرتکب شده اند گفت: این جنایات نتیجه ای جز سردادن شعار « الموت لآل سعود» در سراسر عربستان به همراه نداشته است.

 

توطئه در سوریه سبب اتحاد بیشتر مردم این کشور خواهد شد

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به انفجار چند روز گذشته در سوریه و کشته شدن وزیر دفاع و چند تن دیگر از مقامات این کشور، گفت: مردم کشور سوریه با اتحاد و همبستگی می توانند این توطئه ها را خنثی و به پیروزی برسند.

 

آیت الله موسوی جزایری به انتصاب آیت الله محسن اراکی به سمت دبیرکلی مجمع تقریب مذاهب اسلامی اشاره کرد و افزود: در حکم انتصاب وی از سوی رهبر معظم انقلاب بر اتحاد بیش از پیش بین شیعه و سنی در این برهه حساس تأکید شده است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان  ابراز داشت: حکومت عربستان از ابتدای انقلاب اسلامی ایران با هدف پیروی از سیاست های غرب به ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی پرداخته است.

 

 آیت الله موسوی جزایری در خطبه اول با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان همه مؤمنان را به قرائت قرآن و مناجات با خداوند دعوت کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به حدیثی از پیامبر اکرم(ص) درباره ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: مؤمنان باید فرصت ماه مبارک رمضان را مغتنم شمرده و با رعایت تقوای الهی سعی کنند آثار گناه را از زندگی خود پاک سازند./9464/پ202/ع

ارسال نظرات