۳۰ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۱۳۳۰۷۶
نماینده مردم آمل در مجلس:

ماه رمضان فرصت مناسبی برای بهره‌برداری فرهنگی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل در مجلس گفت: بهره برداری فرهنگی باید در ماه مبارک رمضان صورت گیرد و این مسأله نیازمند آماده سازی زمینه های لازم جهت اشاعه بیش از پیش فرهنگ اسلامی در جامعه است.
عزت الله يوسفيان نماينده مردم لاهيجان در مجلس هشتم


عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان یکی از برترین ماه ها است که باید از این فرصت به وجود امده در راستای رشد و تکامل معنوی خویش بهره گیریم و خود را بیش از پیش به درگاه خداوند منان نزدیک کنیم.


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان این که مسلمانان باید حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کنند، گفت: هرکسی با هر میزان از عقیده باید تلاش کند تا ضمن حفظ حرمت این ماه مبارک، ارزش و منزلت این ماه را در نزد مسلمانان به جهانیان نشان دهد.


یوسفیان ملا با اشاره به این که ماه رمضان، ماه رحمت و هدایت آفریدگار به سوی بندگان خویش است، گفت: بهره برداری فرهنگی باید در ماه مبارک رمضان صورت گیرد و این مسأله نیازمند آماده سازی زمینه های لازم جهت اشاعه بیش از پیش فرهنگ اسلامی در جامعه است.

 

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای برنامه های فرهنگی است تا جوانان جامعه را بیش از پیش با فرهنگ اصیل اسلامی در برابر هجمه های دشمنان آشنا کنیم.


عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نهم گفت: ماه رمضان ماه آزمایش الهی است و هر فردی به همان میزان که تلاش و کوشش کند از آن سود خواهد برد و از رحمت بی‌کران خداوند بهره‌مند خواهد شد.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس در پایان با تأکید بر این که باید از این ماه به منظور تهذیب نفس و خودسازی دورنی بهره گیریم، گفت: ماه رمضان بهترین فرصت است که انسان به عظمت و جایگاه والای خود در این جهان پی ببرد و دریابد که خداوند همه چیز را برای ارتقای معرفت و کمال او آماده کرده است./950/ت302/س

 

ارسال نظرات