۱۳ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۴۸۱
در نمایشگاه قرآن کریم؛

آژانس عکس اهل بیت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سایت بزرگ آژانس عکس اهل بیت(ع) به زودی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح خواهد شد.
پورتال مجمع جهاني اهل بيت (ع)

 

سید علیرضا حسینی عارف، مدیر اطلاع رسانی مجمع جهانی اهل بیت در گفت و گو با خبرنگار رسا گفت: آژانس عکس اهل بیت(ع)، سایت بسیار بزرگ و مهمی است که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم افتتاح خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به  فعالیت های مجمع جهانی اهل بیت(ع) در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عنوان داشت: فعالیت های مجمع شامل سه غرفه است؛ یکی غرفه پرتال بزرگ اهل بیت(ع) در بخش نهاد ها و موسسات در طبقه دوم شبستان که علاوه بر نمایش پرتال در آن غرفه، کارشناسان مذهبی برای پاسخ به سوالات قرآنی و مشاوره پایان نامه های قرانی و دینی و با موضوع اهل بیت(ع) در آن مستقر هستند.

 

حسینی افزود: غرفه دیگر در بخش نشر مکتوب بین الملل قرار دارد که نمونه ای از کتاب های چاپ شده مجمع در آن  ارائه گردیده است و غرفه سوم هم غرفه خبرگزاری ابنا در بخش عترت و ولایت قرار دارد که در حال حاضر به هجده زبان فعالیت می کند و زبان بوسنیایی آن نیز تا عید فطر امسال راه اندازی خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: کسانی که امکان دسترسی به برنامه های مجمع را در قم ندارند، می توانند در این نمایشگاه با برنامه ها و فعالیت های این نهاد آشنا و پس از اتمام نمایشگاه نیز همچنان از طریق فضای مجازی از برنامه های مجمع بهره مند شوند.

 

حسینی اظهار داشت: پخش سخنرانی زنده به زبان انگلیسی و برنامه های آموزشی در حوزه خانواده و تربیت از جمله برنامه های مجازی مجمع می باشد که علاقه مندان می توانند به صورت اینترنتی از این برنامه ها استفاده کنند.

 

گفتنی است سایت مجمع جهانی اهل بیت (ع) به نشانی http://www.ahl-ul-bayt.org/fa.php در دسترس علاقه مندان است. /959/ت302/ع

ارسال نظرات