۱۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۳۴۸۱۶

دوره تربیت مربی نوجوان ویژه طلاب خوزستانی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خوزستانی خبر داد.
دوره تربیت مربی نوجوان ویژه طلاب خوزستانی برگزار می شود

 

حجت الاسلام محمد آل مبارک، کارشناس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان این که تاکنون بیش از 80 نفر از طلاب جهت شرکت در این دوره ثبت نام کرده اند گفت: از بین آنها بیش از 25 نفر از طلاب که موفق به کسب رتبه بالاتری در  مراحل آزمون و مصاحبه شوند در دوره تربیت مربی کودک و نوجوان حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام آل مبارک با بیان این که هنوز زمان نام نویسی و مهلت ثبت نام به پایان نرسیده است، تصریح کرد: علاقه مندان جهت شرکت در این دوره می توانند به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم شعبه خوزستان واقع در خیابان پنجم پادادشهر مراجعه کنند.

وی در ادامه با اشاره به زمان برگزاری آزمون و مصاحبه دوره تربیت مربی کودک و نوجوان در خوزستان گفت: تمامی کارهای ثبت نام تا مهر ماه به اتمام خواهدرسید و از اوایل سال تحصیلی جدید این دوره نیز آغاز خواهد شد و تا سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام آل مبارک شوش را از دیگر شهرهای میزبان برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان برشمرد و خاطرنشان کرد: در این شهرستان نیز بیش از 20 نفر از طلاب مستعد و توانمند مدارس علمیه در این دوره شرکت خواهند کرد.

کارشناس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان در خانواده و تأکیدهای دین مبین اسلام بر این امر تصریح کرد: طلاب با شرکت در این دوره و مستعد شدن در بیان راهکارهای تربیتی کودکان و نوجوانان می توانند به تقویت نظام خانواده در جامعه بپردازند./9464/ت303/ب

ارسال نظرات