۲۵ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۵۶۸۶
شیخ نعیم قاسم:

آمادگی کاملی برای حمله احتمالی صهیونیست ها به لبنان داریم

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به اینکه احتمال حمله رژیم صهیونیستی در حال حاضر وجود ندارد، تاکید کرد که مقاومت اسلامی آمادگی کاملی برای هرگونه تعرض صهیونیست ها به لبنان دارد.
شيخ نعيم قاسم

 

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم افطار سالانه که از سوی مؤسسه الجرحی برگزار شد پیروزی حزب الله در سال 2006 را ضربه ای بزرگ به آمریکا و رژیم صهیونیستی و پیروان آنها در منطقه و لبنان توصیف کرد و گفت: این پیروزی معادله را در منطقه واژگون ساخت و ضعف را با قدرت تبدیل کرد.

 

وی افزود: این پیروزی بزرگ، پروژه منطقه مدیترانه جدید را ناکام کرد و معادله نوینی در منطقه بر اساس استقلال ذاتی و توکل به خداوند و اعتماد به قدرت ذاتی را بوجود آورد.

 

شیخ نعیم قاسم حمله نظامی رژیم صهیونیستی به لبنان در برهه کنونی را بعید خواند و تصریح کرد: درست است که ما همچنان احتمال تجاوز گسترده اسرائیل و حمله نظامی به لبنان در حال حاضر را بعید می دانیم، اما همه احتمالات را مدنظر قرار داده و خود را همواره آماده و قوی نگه می داریم تا در برابر هرگونه تجاوز بایستیم.

 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اظهار داشت: مطمئنا اگر قدرت مقاومت نبود لبنان به صحنه ای برای تعرض های روزانه و آشکار نیروی هوایی و موساد اسرائیل مبدل می شد. مقاومت نوعی بازدارندگی را در رژیم صهیونیستی بوجود آورده است و این رژیم از هرگونه اقدام حزب الله می ترسد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی آخرین تحولات سوریه پرداخت و ادامه داد: آنچه امروزه در سوریه می گذرد جنگ قوای شر جهان و منطقه علیه ملت سوریه در جهت مصالح صهیونیست هاست. اگر اجازه دهند ملت و دولت سوریه به تفاهم برسند به گام های اصلاحی خواهند رسید که همسو با مصالح ملت سوریه است، لیکن آنها ویرانی سوریه و سپس تخریب لبنان را خواستارند تا رژیم صهیونیستی بدون معارض و مخالف باشد.

 

شیخ نعیم قاسم با اشاره به درخواست رییس جمهور لبنان برای بررسی استراتژی دفاع ملی در این کشور، تاکید کرد: این استراتژی که مورد قبول ما قرار گرفته و دیدگاه های نظری نسبت به آن داریم بر قدرت و محافظت از عوامل قدرت کشور مبتنی است. جریان 14 مارس به دلیل ضعفی که دارند از گفت وگو می ترسند، آنها با وجود دلایل قوی که ما داریم و دلایل ضعیفی که آنها دارند از این که آنان را نسبت به استراتژی دفاع ملی قانع سازیم، نگران هستند./980/ب902/ک

ارسال نظرات