۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۱۳۵۸۳۳
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

رژیم صهیونیستی به پایان حیات ذلت بار خود رسیده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونستی در شرایط کنونی به پایان حیات خود رسیده است و در حال دست و پا زدن‌های پایانی است و به این دلیل باید از همه توان خود برای پایان دادن به عمر این رژیم جعلی استفاده کنیم.
عضو شوراي مركزي جميعت ايثارگران و نماينده مردم شرق مازندران در مجلس


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، احمدعلی مقیمی، نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه راهیپمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه دولت‏های استکباری و رژیم‏های نامشروع بین‏المللی باید در برهه کنونی به خوبی بدانند که ملت‏های مسلمان به فرموده قرآن کریم هرگز زیر بار ظلم و ستم نمی‏روند.

 

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان داشت : صهیونیسم بین‏الملل و ایادی آن به ویژه در زمان حاضر باید بدانند که مسلمانان جهان به مرحله بیداری اسلامی رسیده‏اند و به هیچ شکلی نمی‏توان آنها را زیر ظلم و ستم نگه داشت.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی، اوج گرفتن قیام‏های آزادی‏خواهانه و بیداری اسلامی را نیز از برکات پیروزی نظام مقدس جموری اسلامی ایران دانست که امروز در سراسر جهان شاهد آن هستیم.

 

مقیمی با بیان این که بیش از 60 درصد سرزمین مقدس فلسطین از سوی رژیم غاصب اسرائیل تصاحب شده است، اظهار کرد: این رژیم خانه‌های مردم مظلوم فلسطین و بیت‌المقدس را به زور اشغال کرده و با انجام دادن این جنایت موجب آواره شدن آنان شده است.

 

وی ادامه داد: مردم ایران با افتخار و انسجام از نهضت مردم مظلوم فلسطین دفاع می‌کنند و همچنین در هر جای دنیا مسلمانان مورد ظلم و ستم ظالمان قرار گیرند مردم ایران به دفاع از آن‌ها به پا برمی‌خیزند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گامی در راستای بیداری اسلامی، همدردی با مردم مظلوم فلسطین و افشاگری علیه رژیم جعلی صهیونیستی است.

 

مقیمی در خصوص تاثیرگذاری این راهپیمایی در تحولات سوریه خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی نظام کفر را به تسلیم واداشته و سبب می‌شود که خیانت رژیم صهیونیستی نیز در پشت پرده قضایای سوریه رو شود.

 

وی ادامه داد: در کشور سوریه مردم پیرو دولت هستند، اما متاسفانه مخالفان دولت سوریه با مسلح شدن به وسیله پول‌های نفت عربستان به دنبال مخالف جلوه دادن حرکت بیداری اسلامی در سوریه هستند.

 

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در برهه کنونی بر ملت‌های مسلمان و دولت‌هایی که نام اسلام را بر دوش می‌کشند، واجب است که به حقیقت توطئه‌های در حال اجرای در سوریه آگاهی کامل داشته و به هر نحو ممکن اجازه ندهند که جریان مقاومت درمنطقه خاورمیانه کوچکترین آسیبی ببیند، چرا‌که کوچکترین صدمه به جریان مقاومت، لطمه و صدمه‌ای جدی بر پیکره امت اسلام خواهد بود./950/پ202/ب

ارسال نظرات