۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۳۵۹۹۷
در برنامه «عید بندگی»؛

پخش مستقیم خطبه‌های نماز عید فطر مقام معظم رهبری از رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ خطبه‌های نماز عید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب در ویژه برنامه زنده «عید بندگی» از رادیو معارف پخش می‌شود.
نماز عيد فطر به امامت رهبر معظم انقلاب
 
به گزارش خبرگزاری رسا، مسلمانانی که درمکتب رمضان و روزه، در پرتو آیات قرآن و نیایش‏ها و تقویت صبر و اراده، پس از فراگیرى و آموزش به خودسازى پرداخته‏اند؛ اینک در عید سعید فطر جشن ‏مى‏گیرند که در راه پر دست‏انداز جهاد اکبر، با گام‏هاى استوار عبور کرده‏اند و به ‏مقصود رسیده‏اند. چرا که براى انسان بازگشت ‏به خویشتن، فرا رسیدن بهارمعنویت ‏است. رادیو معارف نیز همسو با این بهار معنویت ویژه برنامه زنده «عید بندگی» را روی آنتن خواهد برد.
در این ویژه برنامه علاوه بر پخش مستقیم خطبه‌ها و نماز عید سعید فطر به امامت رهبر فرزانه انقلاب، محورهای موضوعی همچون تبیین جایگاه تزکیه در عید سعید فطر؛ شرح دعای 46 صیحفه سجادیه امام زین العابدین علیه السلام ویژه عید فطر؛ مفهوم شناسی تزکیه از دیدگاه قرآن؛ اسوه‌‌های تزکیه از دیدگاه قرآن؛ نقش اخلاق و احکام شرعی در تزکیه و بیان احکام روز عید و زکات فطره توسط کارشناسان این برنامه حجج اسلام حمید ملکی و احمد غلامعلی به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.
ویژه برنامه زنده «عید بندگی» کاری از گروه قرآن و حدیث به تهیه کنندگی ، سردبیری و نویسندگی سید احمد محمودی، دستیاری تهیه روح الله شجاعی، اجرای سید حمید حسینی، گزارشگری محمد جواد امامیان و صدابرداری علی اصغر شرفی و محسن مهابادی روز اول عید ساعت 7:15 دقیقه و روز دوم عید ساعت 8:40 صبح از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فهیم رادیو معارف می‌شود./919/د102/ن
ارسال نظرات