۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۱۳۶۳۳۳
آیت الله موسوی جزایری:

سوریه با اقتدار در مقابل هجمه دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری تاکید کرد: خوشبختانه دولت سوریه توانسته با اقتدار در برابر هجمه های دشمنان داخلی و خارجی خود ایستادگی و آنها را از بین ببرد و امیدواریم هر چه سریع تر مشکلات سوریه برطرف شود.
آيت الله موسوي جزايري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، با دعوت مردم به رعایت تقوای الهی و پرهیز از محرمات، اظهار داشت: رعایت تقوای الهی به معنای ترک گناه و معصیت و انجام فرامین الهی است که ان شاءالله با رعایت این فریضه الهی سعادت دنیا و آخرت نصیب مان شود.

امام جمعه اهواز یکی از عوامل رعایت تقوای الهی را در گرو روی آوردن انسان به قرآن مجید دانست و بیان داشت: هرگاه انسان به کتاب آسمانی قرآن رجوع می کند، باید متوجه کلمات، معانی و مفهوم آن ها باشد؛ چرا که پیغمبر اکرم(ص) فرموده اند که تمسک به قرآن و اهل بیت (ع) سبب عدم گمراهی و غفلت انسان خواهد شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که روی آوردن انسان به نمازهای نافله سبب پذیرفته شدن نمازهای واجب او می شود، گفت: انسان همواره مورد تهاجم دسیسه ها و فتنه های شیاطین است که باید با خواندن نماز با حضور قلب، به مبارزه هواهای نفسانی خویش برخیزد.

آیت الله موسوی جزایری در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته، به هشتم شهریورماه، سالروز شهادت رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: هشتم شهریورماه هرسال با عنوان هفته دولت نام گذاری شده است که دولت می بایست در این هفته گزارش عملکرد خود را به مردم و مسؤولان ارائه دهد.

رییس شورای فرهنگ عمومی خوزستان به برگزاری اجلاس غیر متعهدها در تهران اشاره و تصریح کرد: این اجلاس که متشکل از سران 120 کشور جهان است و امسال نیز ایران میزبان این اجلاس ایران بوده و امیدواریم بتواند اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را برآورده کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، به پیروزی حکومت سوریه در برابر منافقان و مزدوران داخلی و خارجی در شهرهای مختلف اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه دولت سوریه توانسته با اقتدار در برابر هجمه های دشمنان داخلی و خارجی خود ایستادگی و آنها را از بین ببرد و امیدواریم هر چه سریع تر مشکلات سوریه برطرف شود./9465/پ202/ج

ارسال نظرات