۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۷۳۱
نماینده ولی فقیه در گیلان:

غرب اقتدار اسلام را مانع تحقق اهداف شیطانی خود می‌داند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین قربانی با بیان این که غرب همه تلاش خود را برای جهانی شدن اسلام به کار گرفته است، گفت: نظام سلطه با پیشرفت امت اسلامی مخالف است، چون اقتدار اسلام را مانع از تحقق اهداف شیطانی خود می‌داند.
نماينده ولي فقيه در گيلان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام‌ و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در دیدار با اعضای نخستین مجمع عمومی شبکه پارک‌های علم و فناوری کشورهای اسلامی در رشت با اشاره به توجه ویژه اسلام به علم و علم آموزی گفت: وجود دو سوره با نام‎های قلم و خواندن یکی از مهم امتیازهای اسلام است.


وی با اشاره به این که علم آموزی در بلاد اسلامی پس از مدت کوتاهی از گسترش اسلام در میان امت اسلامی آغاز شد، افزود: امروز شاهد حضور بسیاری از دانشجویان کشورهای اروپایی در کشورهای اسلامی برای ادامه تحصیل هستیم که این نشان دهنده رشد و گسترش کشورهای اسلامی در علوم مختلف است.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز شاهد رشد و گسترش روز افزون علوم مختلف در میان امت اسلامی هستیم، ادامه داد: خوشبختانه به برکت اسلام کشورهای اسلامی هر روز در حوزه‌های مختلف به پیشرفت های خوبی دست می یابند.


حجت الاسلام و المسلمین قربانی لازمه اقتدار امت اسلامی در عرصه های جهانی را رشد و گسترش علم در این کشورها دانست و خاطرنشان کرد: امروزه بسیاری از علومی که در کشورهای اروپایی شاهد رشد آن هستیم در ملل اسلامی وجود داشته است.


امام جمعه رشت با اشاره به این که اروپایی‌ها همواره از ظرفیت های علمی دانشمندان اسلامی در جهت رشد علم در کشورهای خود استفاده می کردند، ادامه داد: امروز کتاب های بسیاری از دانشمندان مسلمان به زبان های روز دنیا ترجمه شده است.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر جلوگیری از رواج فرهنگ غربی در کشورهای اسلامی گفت: امت اسلامی باید تلاش کنند تا فرهنگ ناب دینی درجوامع خودشان رشد و گسترش یابد.


وی کسب علم و دانش را زمینه‌ساز خیر در دنیا و آخرت دانست و ادامه داد: خوشبختانه امروز به برکت انقلاب اسلامی علوم مختلف در کشور ما رشد و گسترش یافته است.


نماینده ولی فقیه در گیلان به پیشرفت های روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی به برکت اسلام ناب و ولایت فقیه امروز به عنوان یکی از کشورهای مقتدر دنیا مورد توجه همگان قرار گرفته است.


حجت الاسلام و المسلمین قربانی به دستیابی کشورمان به انرژی صلح آمیز هسته اشاره کرد وبا بیان این که غرب همه توان خود را برای جلوگیری از رسیدن دانشمندان کشورمان به این فناوری صلح آمیز به کار گرفت، ادامه داد: امروز کشورمان  با تکیه بر دانش بومی و ایستادگی ملت ایران به این دانش مهم دست یافته و همه توطئه های دشمنان نیز دراین خصوص شکست خورده است.


وی با بیان این که غرب همه تلاش خود را برای جهانی شدن اسلام به کار گرفته است، گفت: نظام سلطه با پیشرفت امت اسلامی مخالف است، چون اقتدار اسلام را مانع تحقق اهداف شیطانی خود می داند./950/پ202/س

ارسال نظرات