۱۶ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۵۱۷
رییس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه:

از تالیفات مرتبط با نقش روحانیت در دفاع مقدس حمایت می کنیم

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از برگزاری غرفه اختصاصی شهدای روحانی در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و حمایت از تالیفات با موضوع نقش روحانیت در دفاع مقدس خبر داد.
سردار حق طلب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار احمد حق طلب، رییس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در نشست خبری سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس  که در سالن اجتماع این سازمان برگزار شد گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس از سال 1389 در راستای پیگیری مقام معظم رهبری در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی آغاز به کار کرد و پس از برگزاری در سال 89 در اصفهان و در سال90 در مشهد امسال سومین دوره این نمایشگاه در شهر شیراز برگزار خواهد شد.

حق طلب با اشاره به نوپا بودن برگزاری این نمایشگاه اظهار داشت: سعی کرده ایم این نمایشگاه هر سال رشد کرده و کاستی هایش برطرف شود و با حضور در شهر شیراز به حد مطلوبی از حضور ناشرین و کتاب های دفاع مقدس خواهیم رسید.

وی با اشاره به این که سال های گذشته این نمایشگاه در هفته دفاع مقدس برگزار می شد گفت: با توجه به این که بیشترین مخاطب این نمایشگاه دانشجو و دانش آموز هستند امسال نمایشگاه را با کمی تاخیر برگزار می شود تا از سویی تحت تاثیر برنامه های وسیع هفته دفاع مقدس قرار نگیرد و از سویی مراحل بازگشایی و اقدامات اولیه مدارس و دانشگاه ها گذشته باشد و بتوانند به راحتی از نمایشگاه بازدید کنند.

رییس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش بسیار موثری در برگزاری این نمایشگاه داشته است گفت: گنجاندن نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در تقویم نمایشگاهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اقدامات خوب و موثری بود که به ناشرین برای رسیدن به این نمایشگاه کمک می کند.

حق طلب با اشاره به شرکت اقشار مختلف بسیج در نمایشگاه گفت: سازمان بسیج طلاب و روحانیون در سومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس غرفه اختصاصی برای شهدای روحانی برپا خواهد کرد و کتب مربوط به روحانیت و دفاع مقدس را نمایش خواهد داد.

رییس سازمان حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: از هر کتاب یا محتوایی که در رابطه با نقش روحانیت در دفاع مقدس باشد حمایت خواهیم کرد.

وی در پایان از برنامه ریزی برای تالیف کتبی در رابطه با پیوند دفاع مقدس و پیامبر اسلام(ص) در پاسخ به اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص) خبر داد و گفت: برخورد جامعه اسلامی، ادبی و فرهنگی خواهد بود و هرگز با رفتاری شبیه به رفتار سخیف و پست آنها مقابله به مثل نخواهیم کرد./959/پ202/ص

ارسال نظرات