۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۴
کد خبر: ۱۴۲۶۰۳

شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی تشکیل جلسه داد

خبرگزاری رسا ـ شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل تشکیل جلسه داد.
شوراي تحول و ارتقا علوم انساني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی جلسه شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست دکتر غلامعلی حداد عادل برگزار شد.

در ابتدای این جلسه پس از ارائه گزارش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیرامون فعالیت‌های خود درخصوص علوم انسانی مقرر شد نماینده‌ای ازسوی این پژوهشگاه در جلسات کارگروه‌های شورای تحول و ارتقای علوم انسانی به‌عنوان یکی از بازوهای پژوهشی این شورای تخصصی، حضور داشته باشد.

در ادامه جلسه درخصوص انتخاب اعضای کارگروه فرهنگ، هنر و ارتباطات پس از بحث و بررسی روی افراد معرفی شده برای عضویت، اعضای این کارگروه انتخاب شدند.

همچنین رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به‌عنوان رئیس کارگروه فلسفه دین و کلام جدید، نکاتی را پیرامون فعالیت‌های این کارگروه ارائه کرد و در ادامه خواستار ترمیم ساختار این کارگروه شد که این پیشنهاد به تصویب شورای تحول و ارتقای علوم انسانی رسید.

در خاتمه جلسه نیز، گزارشی از فعالیت‌های سه ساله شورای تحول و ارتقای علوم انسانی ارائه شد که اعضای جلسه پیشنهادهای خود را برای رفع برخی موانع و تسریع فعالیت‌های این شورای تخصصی ارائه کردند. /959/د102/ص

 

ارسال نظرات