۲۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۴۲۶۱۶
نماینده جنبش امل لبنان در گفت‎وگو با رسا:

اسنادی مبنی بر زنده بودن امام موسی صدر در اختیار داریم

خبرگزاری رسا ـ نماینده جنبش امل وابسته به امام موسی صدر با بیان این که اطلاعات امنیتی که در اختیار داریم دلالت بر زنده بودن امام موسی صدر را دارد، گفت: انتشار این اطلاعات به ضرر پرونده امام موسی صدر است.
نماينده جنبش امل- عادل عون امام موسي صدر امام موسي صدر

عادل عون، نماینده جنبش امل لبنان و از یاران امام موسی صدر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به آخرین اخبار از وضعیت ربودن امام موسی صدر اشاره کرد و افزود: متأسفانه تا به الان هیچ سخن دقیق و صحیحی پیرامون وضعیت امام موسی صدر از سوی انقلابیون لیبی به ما نرسیده است.

وی با تأکید بر این که سخنان مسؤولان جدید لیبی در مورد حیات امام موسی صدر متناقض یکدیگر است، عنوان داشت: به صورت رسمی پاسخی از مقامات لیبی مبنی بر آینده امام موسی صدر به دست ما نرسیده است.

عادل عون با تأکید بر این که باور ما این است که امام موسی صدر و دو همراهشان زنده هستند، تصریح کرد: اسناد و اطلاعات امنیتی که در اختیار داریم دلالت بر زنده بودن امام موسی صدر دارد.

وی همچنین در پاسخ پرسشی مبنی بر این که «آیا می توان این اطلاعات را فاش کرد»، ابراز داشت: انتشار این اطلاعات و اسناد به ضرر پرونده جستجوی امام موسی صدر است و فایده ای نخواهد داشت.

نماینده جنبش امل وابسته به امام موسی صدر همچنین خواستار همکاری مجدانه و صداقت در کار به ویژه مصطفی عبدالجلیل «رهبر انقلاب لیبی»، در بیان حقایق و روشن شدن پرونده حیات امام موسی صدر شد تا به میدان جهادی و عملی و سرزمین خود بازگردد.

عادل عون همچنین در مورد اقدامات انجام شده در لبنان برای پیگیری ربودن امام موسی صدر اشاره کرد و افزود: مسؤولان لبنانی در گذشته پیگیر این موضوع نبودند اما در مرحله جدید همکاری می کنند و همچنین کمیته ای قضائی در لبنان برای این موضوع اختصاص دارد و پرونده ای نیز به ریاست برخی از قضات و مسؤولان امنیتی زیر نظارت وزارت امور خارجه لبنان تشکیل شده است.

وی خاطر نشان ساخت: هیأتی زیر نظر فرزند امام موسی صدر بیش از چند بار به کشور لیبی سفر کرده اما پاسخ مثبتی برای این پرونده، دریافت نشده است.

نماینده جنبش امل وابسته به امام موسی صدر در ادامه سخنانش پیرامون موفقیت اخیر حزب الله لبنان در پرواز هواپیمای پهپاد بر فراز اسرائیل، گفت: این موفقیت فقط مربوط به حزب الله و لبنان نیست بلکه مربوط به جبهه حق و جریان مقاومتی ایران، عراق، سوریه، لبنان و فلسطین است.

وی در پایان با تأکید بر این که این پیروزی از جمله وعده های که سید حسن نصرالله به ما داده تا رژیم صهیونیستی را غافل گیر کند، بیان داشت: دسترسی به این دانش، امکانات ما را قوت بخش می کند چراکه باید برابر دشمن، خودمان را نشان و پاسخ موشک را با موشک دهیم./9463/ب911/ک

ارسال نظرات