۲۷ مهر ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۴۳۲۰۷

اجرای طرح فرهنگی ریحانه در مدارس بوشهر

خبرگزاری رسا ـ طرح ترویج حجاب ریحانه در سال تحصیل جدید از سوی مؤسسه فرهنگی پژوهشی ریحانه المصطفی بوشهر در مدارس دخترانه سه شهرستان بزرگ استان بوشهر اجرا می‌شود.
حجاب و عفاف

حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا، مدیر موسسه فرهنگی، پژوهشی ریحانه المصطفی(س) بوشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  با اشاره به استقبال پرشور مدارس دخترانه استان از اجرای طرح ریحانه خبر داد و اظهار داشت: استقبال کم نظیر مدیران، معلمان و دانش آموزان مدارس دخترانه بوشهر از طرح ریحانه موجب شد که با جدیت بیشتری این طرح را در سال جدید تحصیلی اجرا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از ادارات هزینه های بسیاری را بدون اقدامات کارشناسی به بهانه ترویج بعضی از مفاهیم دینی از جمله حجاب و عفاف خرج می کند و نتیجه مطلوبی هم به دست نمی آورند در حالی که کارشناسان مؤسسه فرهنگی، پژوهشی ریحانه المصطفی(س) استان با کمترین هزینه ممکن و با حضور در مدارس دخترانه بهترین شیوه تبلیغی را اجرا کرده و با فعالیت خود ثمرات فراوانی را به دنبال داشته است.

حجت الاسلام اسماعیل نیا از مسؤولان و دلسوزان نظام و دین دعوت کرد تا با اهمیت دادن به جوانان و نوجوانان و باور کردن این که ما در جنگ نرمی از سوی دشمنان قسم خورده که علیه فرهنگ اسلامی و دینی توطئه های گوناگونی طراحی می کنند، نسبت به تأمین اعتبارات کافی برای مؤسسات فرهنگی و پرهیز از موازی کاری در عرصه حجاب گام مؤثری را در نهادینه کردن این فرهنگ بردارند.

مدیر مؤسسه فرهنگی پژوهشی ریحانه المصطفی(س) بوشهر با اشاره به اجرا کردن طرح ریحانه در سال تحصیلی جدید تصریح کرد: طرح ترویج حجاب و عفاف ریحانه در سال تحصیل جدید با برنامه ریزی بهتر در مدارس دخترانه سه شهرستان بزرگ استان بوشهر اجرا خواهد شد.

گفتنی است که مؤسسه فرهنگی پژوهشی ریحانه المصطفی(س) سال گذشته در 20 مدرسه دخترانه شهر بوشهر بالغ بر 4000 هزار دانش آموز را زیر پوشش طرح ریحانه داشته که خوشبختانه در پایان این طرح پیشرفت حجاب و عفاف و اخلاق اسلامی در بین این دانش آموزان به وضوح دیده می شد./9458/پ202/س

ارسال نظرات