۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۴
کد خبر: ۱۴۳۵۶۵
پس از دهه محرم الحرام برگزار می‌شود؛

نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

خبرگزاری رسا ـ یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری از برگزاری نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، پس از دهه محرم الحرام در شهر مقدس قم خبر داد.
نشست دوره اي اساتيد سطوح عالي و خارج حوزه علميه قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد واعظ موسوی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم، پس از دهه محرم الحرام خبر داد.


وی که از اعضای برگزار کننده نشست دوره ای اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم است، تصریح کرد: با توجه به همزمان ماه ذی‌الحجه الحرام و اعزام برخی از استادان سطوح عالی حوزه به حج تمتع در قالب روحانی کاروان و هیات علمی، این نشست در سال جاری با تاخیر برگزار می‌شود.


حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی در خصوص موضوعات این جلسه گفت: پس از بازگشت استادان، موضوع جلسه مشخص و اعلام خواهد شد و هم‌اینک موضوع این جلسه مشخص نشده است.


لازم به ذکر است، این جلسه به صورت سالانه در مدرسه علمیه حضرت آیت‌الله گلپایگانی(ره) قم با سخنرانی یکی از مراجع تقلید برگزار و موضوعات مختلف حوزوی در این جلسه با حضور استادان برتر و برجسته مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.


گفتنی است، هم‌اینک بیش از 800 استاد در سطوح عالی و خارج حوزه علمیه به تدریس می‌پردازند./917/پ203/ن

ارسال نظرات