۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۱۴۸۰۱۲
تا 16 آذر؛

نام نویسی دوره‎های آموزشی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: ثبت نام اولیه این دوره‌ها آغاز شده و تا 16 آذر ادامه دارد، همچنین آزمون کتبی زبان در روز 23 آذر و مصاحبه‌های علمی از 25 تا 27 آذر خواهند بود، 28 آذر نیز نتایج نهایی اعلام می‌شود که پذیرفته شدگان برای ثبت­نام نهایی می‌توانند در روزهای 29 و 30 آذر مراجعه کنند.
دفتر تبليغات اسلامي خراسان رضوي

عباس سرشته، رییس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در سال 1391، همزمان با تغییرات ساختاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اجرای برنامه‌های آموزشی خود را در دو مرکز آموزشی فرهنگ، هنر و ارتباطات اسلامی شیخ بهایی و مرکز آموزشی علوم و معارف اسلامی آخوند خراسانی صورت می‌دهد.

 

وی افزود: این اداره در همین راستا، هشت دوره آموزشی پیشرفته نقد وهابیت، وعظ و خطابه، مربیگری کودک و نوجوان، مدیریت فرهنگی، مهارت‌های رسانه‌ای با گرایش روزنامه‌نگاری، ادبیات داستانی، زبان و ارتباطات اسلامی در دو بخش عربی و انگلیسی را برگزار می‌کند.

 

وی تصریح کرد: این دوره‌ها در 24 واحد درسی و در قالب دو فصل آموزشی برگزار می‌شوند که دارای واحدهای نظری و عملی است و دانش‌پژوهان در واحدهای عملی، موظف به ارائه کار عملی زیر نظر اساتید خواهند بود، همچنین پذیرفته شدگان دوره پیشرفتة زبان انگلیسی باید در دوره‌های FCE ثبت نام و شرکت کنند.

 

سرشته، دارا بودن تابعیت ایران، اشتغال به تحصیل در سطح 2 حوزه یا مقطع کارشناسی و یا بالاتر، قبولی در مصاحبه علمی برای دوره‌های آموزشی غیر زبان و آزمون تعیین سطح برای دوره‌های آموزشی زبان و برخورداری از صلاحیت علمی و استعداد تحصیلی را شرایط ثبت نام اعلام کرد.

 

وی در پایان گفت: ثبت نام اولیه این دوره‌ها آغاز شده و تا 16 آذر ادامه دارد، همچنین آزمون کتبی زبان در روز 23 آذر و  مصاحبه‌های علمی از 25 تا 27 آذر خواهند بود، 28 آذر نیز نتایج نهایی اعلام می‌شود که پذیرفته شدگان برای ثبت­نام نهایی می‌توانند در روزهای 29 و 30 آذر مراجعه کنند.

 

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به آدرس www.maalem.ir و یا شماره تلفن‌های تماس 2233802-0511 برای برادران و 2236336-0511 برای خواهران در این دوره‌ها ثبت نام کنند./932/ت302/ب

ارسال نظرات