۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۴۸۸۴۰
عصر امروز؛

مردم شوشتر میزبان ضریح اباعبدالله الحسین می‎شوند

خبرگزاری رسا ـ سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از ورود کاروان حامل ضریح امام حسین(ع) عصر امروز به شهرستان شوشتر خبرداد.
استقبال از کاروان سفينة النجاة

حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به روند حضور پرشور مردم برای استقبال از ضریح جدید امام حسین(ع) در شهرهای این استان، اظهار داشت: کاروان سفینه النجاه در بدو ورود به استان خوزستان ابتدا وارد اندیمشک و سپس دزفول شد که این حضور با استقبال پرشور دوستداران خاندان عصمت و طهارت همراه بود.

حجت الاسلام جعفری افزود: مردم دزفول در قالب موسسات و هیئت های مذهبی با برپایی آیین عزاداری در جوار ضریح امام حسین(ع) تا پاسی از شب گذشته حضور داشتند.

وی به زمان ورود کاروان حامل ضریح جدید سیدالشهدا(ع) به شوشتر اشاره کرد و گفت: بنابر پیش بینی ها این ضریح عصر امروز وارد شهرستان شوشتر شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به محل اسقرار کاروان «سفینه النجاه» در شوشتر بیان داشت: آرامگاه امامزاده عبدالله(ع) محل استقبال و اسقرار ضریح امام حسین(ع) خواهد بود.

وی با بیان این که به سبب استقبال بسیار مردم روند حرکت کاروان کند است افزود: پیش بینی می شود مردم کلانشهر اهواز روز پنج شنبه میزبان ضریح امام حسین(ع) باشند./9458/ت303/ب

ارسال نظرات