۰۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۱۵۰۷۷۸
حجت الاسلام ذوالنور:

حماسه 9دی حیات دوباره انقلاب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور با بیان این که 9 دی موجب محکم ترشدن پیوند ناگسستنی مردم با ولایت شد، از این حماسه به عنوان خونی تازه در رگ های انقلاب اسلامی یاد کرد.
حجت الاسلام مجتبي ذوالنور

حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل و بررسی ابعاد مهم حماسه 9دی پرداخت و اظهار داشت: برخی افراد چند صباحی از عمرشان را تحت تأثیر القائات فتنه گران سپری کردند و بعد از این که فهمیدند زلف آنها با بیگانگان گره خورده است، در 9 دی پیوند نا گسستنی خود با انقلاب و ولایت را محکم تر کردند.


دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور گفت: اصحاب فتنه با عملیات روانی علیه نظام و دوستداران آن دروغ تقلب را شایع کردند و برخی نیز این موضوع را باور کردند اما به تدریج پشتیبانی بیگانگان و تدارک همه جانبه ضد انقلاب در راستای تحقق اهداف فتنه گران دست آنها را رو کرد و مردم به صحنه آمدند.


جانشین پیشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عدم موفقیت فتنه گران در پروژه شهید سازی، یادآور شد: مردم با دیدن این دروغ ها به این باور رسیدند که دست بیگانگان هدایتگر جریان فتنه بوده و این حرکت به ضرر انقلاب و نظام است.


9 دی آخرین میخ بر تابوت فتنه گران بود
حجت الاسلام ذوالنور 9 دی را به حیات مجدد انقلاب تشبیه کرد و گفت: دلسوختگان انقلاب و نظام در این روز به صحنه آمدند و با اعلام انزجار خود آخرین میخ را بر تابوت فتنه گران و پشتیبانان آنها کوبیدند.


وی با بیان این که در صورت تحقق اهداف فتنه گران آسیب های جدی به انقلاب وارد می شد، اظهار کرد: بی شک طراحان و پشتیبانان این فتنه، استکبارجهانی و ایادی آن بودند و موفقیت فتنه گران موجب خوشحالی آنها و پیروزی انقلاب ناخوشنودی شان را به همراه داشت؛ اما بار دیگر اراده الهی خواست انقلاب بیمه شود و دشمنان سرکوب و منکوب شوند.


9 دی یوم الله است
دبیرکل کنگره شهدای روحانی کشور درباره علت اهمیت و گرامیداشت 9 دی گفت: بعضی از ایام در زندگی انسان و سرنوشت جوامع نقش محوری و کلیدی دارند، این اتفاقات نقاط عطفی در تاریخ بشر هستند؛ وقتی جریانات رنگ و بوی اعتقادی داشته باشد به تعبیر قرآن ایام الله است.


حجت الاسلام ذوالنور اضافه کرد: یوم الله روزی است که تحقق اراده خداوند در جهت تحکیم و تثبیت پایه های اعتقادی مکتب الهی است و امر مهمی برای جامعه در آن روز اتفاق می افتد؛ در تاریخ اسلام ایامی مانند مبعث، ولادت پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین(ع) یوم الله هستند و در تاریخ انقلاب نیز روزهایی مثل 22 بهمن و 9 دی یوم الله است./928/ت302/ج

ارسال نظرات