۱۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۵۱۶۸۱
به همت رادیو معارف؛

چهارمین دوره آموزش رادیویی ضمن خدمت کارکنان دولت برگزار می‌‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر اجرایی رادیو معارف گفت: چهارمین دوره آموزش رادیویی ضمن خدمت کارکنان دولت با عنوان «رساله» از روز شنبه 16 دی ‌ماه از رادیو معارف پخش می‌شود.
دوره آموزش راديويي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، حجت‌الاسلام محمد حسین مبینی، مدیر اجرایی این رادیو معارف با اعلام پخش دوره آموزش رادیویی «رساله» از شنبه 16 دی ماه گفت: این دوره پس از دوره‌های «فرصت خدمت»، «میزان» و «منتظران» چهارمین دوره آموزش رادیویی کارکنان دولت است که با موضوع احکام زندگی در اسلام از شنبه تا پنج شنبه هر روز از ساعت 17:15 تا 17:45 از رادیو معارف پخش خواهد شد.
وی گفت: طبق بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، برای کسانی که در آزمون این دوره موفق به کسب نمره قبولی شوند 14 ساعت آموزش ضمن خدمت لحاظ می‌شود.
مدیر اجرایی رادیو معارف افزود : افرادی که موفق به شنیدن برنامه از رادیو نشوند می‌توانند فایل هر برنامه را 24 ساعت بعد از پخش از سایت رادیو معارف به نشانی www.radiomaaref.ir دریافت کنند.
گفتنی است، همچنین درسنامه این دوره به صورت فایل متنی روی سایت رادیو معارف قرار خواهد گرفت که علاقه‌مندان می‌توانند از آن استفاده کنند.
شایان ذکر است، دوره‌های آموزش رادیویی معارف اسلامی با مشارکت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری و مرکز مدیریت دولتی از سوی رادیو معارف برگزار می‌شود./907/د102/ن
ارسال نظرات