۱۲ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۵۱۹۴۵
به همت جمعی از طلاب و دانشجویان مشهد؛

نرم افزار صهیونیزم مسیحی تولید شد

خبرگزاری رسا ـ نرم افزار صهیونیزم مسیحی با موضوع صهیونیزم مسیحی و تقابل آن با انگاره های آخرالزمانی در مشهد تولید شد.
صهيونيزم مسيحي

سیدرضا مهدوی٬ مدیرعامل موسسه داده پردازی نستوه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر افزود: گروه تحقیقاتی این نرم افزار متشکل از طلاب و دانشجویان با پیشنهاد موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم٬ آغاز به کار کرد که حاصل آن پس از یک سال تحقیق و پژوهش و بررسی طرح از سوی اساتید و صاحب نظران به صورت نرم افزار ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: این نرم افزار در هشت فصل شامل پیدایش صهیونیزم و منشأ شکل گیری آن٬ انواع صهیونیزم یهودی٬ اسلامی و مسیحی٬ الهیات٬ اهداف٬ تعاملات و ابزارهای صهیونیزم مسیحی٬ مقابله صهیونیزم مسیحی با اسلام و ایران و وظیفه ما به تبیین صهیونیزم مسیحی و تقابل آن با انگاره های آخرالزمانی می پردازد.

 

 مهدوی با اشاره به ارائه 140مستند تصویری و هزار مقاله در این نرم افزار٬ اظهار داشت: 70 درصد مستندات از سوی خود موسسه تهیه شده است٬ افزون بر این هزار دقیقه مستندهای خارجی(از منتقدان صهیونیزم مسیحی در اروپا) نیز زیرنویسی شده است.

 

مدیرعامل موسسه داده پردازی نستوه در خصوص ضرورت تولید این نرم افزار خاطرنشان کرد: در طی تولید نرم افزار جنگ نرم(از تولیدات پیشین این موسسه) و ریشه یابی علل آن به این نتیجه رسیدیم که پشت پرده اصلی جنگ نرم٬ صهیونیزم مسیحی است.

 

وی با اشاره به هزینه 17 میلیون تومانی تهیه و تدوین این نرم افزار٬ گفت: علاقه مندان جهت تهیه این نرم افزار در مشهد می توانند با موسسه های نرم افزاری آرمان و نور و یا شماره 6081330-0511تماس گرفته و در شهرهای تهران٬ اصفهان٬تبریز٬ شیراز٬ یزد٬ کرمان٬شهرکرد٬ ارومیه٬ بجنورد و کرمانشاه به مراکز پخش مراجعه کنند.

 

مهدوی همچنین از بازتولید نرم افزارعرفان های کاذب از سوی این مؤسسه با همکاری موسسه حوزوی زلال تا زلال خبر داد و افزود: این نرم افزار در قالب 140مقاله و 50مصاحبه ضمن ارائه کلیتی از فرقه شناسی٬ به نقد عرفان کاذبی چون پائولوکوییلو٬ کیهانی٬ اوشو٬ یوگا٬ کریشنا مورتی و غیره می پردازد./930/ت302/ب

ارسال نظرات