۱۳ دی ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۵۲۰۴۱

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت ارتحال آیت الله تهرانی

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی آیت الله مجتبی تهرانی را یکی از یاران صدیق این انقلاب و سرچشمه خیر و برکت برای آن معرفی کرد و گفت:امروز ایران اسلامی با فقدان این عالم عالی‌قدر در ماتم یکی از شایستگان خود رخت عزا پوشید.
سازمان تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، در پی ارتحال عالم آزاده، استاد و معلّم عالی‌مقام اخلاق، مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی (قدس‌سره‌الشریف)، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، خطاب به محضر حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه، مردم دین‌مدار ایران اسلامی و بیت مکرم ایشان، پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام حجت‌الاسلام خاموشی به شرح ذیل است:

ضایعه مولمه ارتحال مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی رحمت‌الله‌علیه که سالیان پربرکت عمر شریفشان در اکتساب علم، تقوا، ورع و خدمت به اسلام، انقلاب و مکتب امام صادق(ع) صرف شد، مصیبتی جانفرساست. امروز ایران اسلامی با فقدان این عالم عالی‌قدر در ماتم یکی از شایستگان خود رخت عزا پوشید و انقلاب اسلامی در عزیمت شکوهمند خود به سمت قله‌های عزت و افتخار، فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشست.

ایشان یکی از یاران صدیق این انقلاب و سرچشمه خیر و برکت برای آن بود و در طول سالیان متمادی خدمتشان منشأ برکات ارزنده‌ای به مکتب اسلام و ترویج علوم آل محمد(ص) گردید که آثار آن قطعا به‌عنوان باقیات صالحات موجبات تعالی روزافزون روح بلند آن بزرگوار خواهد بود.

اینجانب این مصیبت جانکاه را به حضرت ولی‌عصر(عج)، مقام معظم رهبری، مردم دین‌مدار ایران اسلامی، حوزه‌های علمیه و خصوصاً شاگردان آن استاد فقید و همچنین به بیت مکرّم و داغدار آن بزرگوار تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم روح آن عزیز را در درجات رفیع مقام قربش جای داده و بر بازماندگانش صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید./959/د102/ص

 

ارسال نظرات