۱۷ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۵۲۳۷۵
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

رییس جمهور آینده باید ولایت مدار باشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر این که رییس جمهور آینده باید ولایت مدار باشد، گفت: رییس جمهور با خدماتی که انجام می دهد باید موجب حفظ روحیه معنوی و دلگرمی مردم شود.
امام جمعه اروميه

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به توطئه های دشمنان داخلی و خارجی برای خدشه دار کردن انتخابات های کشور گفت: در فتنه 88 تجربه شد که همه نقشه های دشمنان با عنایت پروردگار و اتحاد ملت خنثی می شود.


وی دین اسلام را جهانی دانست و افزود: اسلام تنها مذهبی است که می تواند در دنیا عدالت را برقرار کند، بنابراین باید با تمام قدرت از اسلام پشتیبانی کنیم و در این راه به تعبیر امام(ره) دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در تبیین ویژگی های رییس جمهور آینده اظهار داشت: مهم ترین ویژگی یک رییس جمهور ولایت مداری است.


امام جمعه ارومیه مردم داری را یکی دیگر از شاخصه های کاندیدای اصلح ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: رییس جمهور با خدماتی که انجام می دهد باید موجب حفظ روحیه معنوی و دلگرمی مردم شود؛ چراکه مردم در نظام ما جایگاه ویژه ای دارند.


حجت الاسلام والمسلمین حسنی با اشاره به اختیارات فراوان رییس جمهور در نظام اسلامی، ابراز داشت: رؤسای جمهور کشور ما با تفویض این مقام از سوی رهبر معظم انقلاب قدرت زیادی پیدا می کنند بنابراین می توانند نقش بسزایی در جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی ایفا کنند./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات