۳۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۱۵۳۵۵۳
در 4 ماه گذشته؛

بیش از 300 مبلغ به مناطق مختلف خوزستان اعزام شده است

خبرگزاری رسا ـ کارشناس پژوهش و اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان از اعزام 367 مبلغ دینی به مناطق مختلف این استان خبرداد و گفت: بیشترین اعزام صورت گرفته ویژه مناطق محروم بوده است.
بیش از 300 مبلغ به مناطق مختلف خوزستان اعزام شده است

حجت الاسلام مهدی موری، کارشناس پژوهش و اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آمار اعزام مبلغ در چهار ماه گذشته، اظهار داشت: از ابتدای مهر ماه تاکنون بیش از 367 مبلغ دینی به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

وی به مناطقی که مبلغ به آن ها اعزام شده است اشاره کرد و گفت: مبلغان دفتر تبیلغات اسلامی خوزستان به مناطق کوت عبدالله، سه راه خرمشهر به سمت حمیدیه، الهایی، شیبان، زرگان، ویس، ملاثانی و روستاهای اطراف این مناطق اعزام شدند.

حجت الاسلام موری در ادامه با اشاره به شهرستان های خوزستان که به آن ها اعزام مبلغ صورت گرفته است، ابراز داشت: خرمشهر، آبادان، شوش، اندیشمک، ماهشهر، شوشتر، رامهرمز، شوش و مسجد سلیمان شهر هایی هستند که مبلغان دینی به آنجا اعزام شده است.

کارشناس پژوهش و اعزام مبلغ دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان تصریح کرد: مهم ترین فعالیت مبلغان در مناطق، رسیدگی به احکام شرعی مردم، کارکردن ویژه زیر بناهای عقیدتی محله و برگزاری کلاس های تربیتی و معرفتی خواهد بود.

حجت الاسلام موری پیگیری و برگزاری برنامه های فرهنگی، کمک به خانواده های محروم را از دیگر رسالت های مبلغان عنوان کرد و افزود: تبیین هرچه بیشتر حقانیت اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و رفع شبهات برای مردم سبب افرایش بصیرت علمی و عقیدتی خواهد شد.

وی با بیان این که مبلغان باید به تبلیغ چهره به چهره بیشتر توجه کنند، اظهار داشت: روش تبلیغ چهره به چهره سبب ایجاد انگیزه در مردم می شود؛ چرا که مبلغ به شکل مستقیم با مردم ارتباط برقرار می کند و این کار تأثیر ویژه ای در آموزش دارد./9458/ت302/ب

 

ارسال نظرات