۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۵۸۲۴۳
با پیام آیت الله صافی گلپایگانی؛

کنگره ملی مهدویت در خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان ابراز داشت: کنگره ملی مهدویت هفدهم اسفند ماه سال جاری در مقام صاحب زمان(عج) شوشتر برگزار می شود.
کنگره ملی مهدویت در خوزستان برگزار می شود

حجت الاسلام هادی شفیعی زاده، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های جنبی کنگره ملی مهدویت این استان گفت: کنگره مهدویت برای نخستین بار در استان برگزار و پیش بینی می شود که هرساله به صورت منظم اجرا شود.

وی با بیان این که کنگره ملی مهدویت خوزستان با پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی، از مراجع تقلید برگزار می شود، افزود: میهمانانی از تمام کشور دعوت شده تا در این همایش بزرگ شرکت کنند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان در ادامه زمان برگزاری کنگره را 17 اسفند ماه عنوان کرد و بیان داشت: کنگره مهدویت به مدت یک روز برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام شفیعی زاده به مکان برگزاری این همایش اشاره و خاطرنشان ساخت: مقام صاحب زمان(عج) شهرستان شوشتر مکان برگزاری کنگره ملی مهدویت خواهد بود.

دبیرکنگره ملی مهدویت خوزستان همچنین با بیان این که تاکنون بیش از 70 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، تصریح کرد: امیدواریم تعداد مقالات ارسالی به دبیرخانه بیشتر شود.

وی تأکید کرد: مقالات ارسالی در قالب wordبا فونت B Nazanin 14 تایپ و بر روی cd به آدرس دبیرخانه کنگره ارسال شوند.

گفتنی است، نشانی دبیرخانه کنگره مهدویت به نشانی اهواز، فلکه سوم کیانپارس اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، معاونت فرهنگی و اجتماعی با شمار تلفن 06113379416 است./9458/ت302/ب

ارسال نظرات