۱۴ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۱۵۸۹۱۵

دوره نقد و بررسی فرقه وهابیت در مدرسه علمیه امام صادق بهبهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان گفت: دوره نقد فرقه وهابیت ویژه طلاب حوزه علمیه بهبهان با حضور اساتیدی از استان قم و خوزستان برگزار شد.
وهابيت

حجت الاسلام سید صادق ایزد دوست، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دوره نقد و بررسی وهابیت ویژه طلاب این حوزه علمیه، اظهار داشت: با توجه به تهاجمات فرهنگی دشمن که این حمله ها در فرقه وهابیت بیش از پیش نمایان تر می شود دوره ای تحت عنوان نقد و بررسی وهابیت در حوزه علمیه بهبهان برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان با بیان این که آموزش این دوره بر عهده اساتیدی از حوزه علمیه قم و خوزستان بود گفت: چهار استاد و کارشناس ادیان و مذاهب از حوزه علمیه قم و خوزستان تدریس طلاب این دوره را برعهده داشتند.

حجت الاسلام ایزد دوست با اشاره به این که دوره نقد وهابیت ویژه طلاب پایه دو حوزه علمیه بهبهان برگزار شد، خاطرنشان کرد: نکاتی کاربردی و پژوهشی در این دوره به طلاب آموزش داده شد.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان در ادامه، ابراز داشت: بیش از 40 طلبه در دوره نقد و بررسی فرقه وهابیت شرکت کردند.

وی زمان برگزاری این دوره را سه روز پی در پی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه طلاب از برگزاری چنین دوره هایی استقبال پرشوری کردند که پیش بینی می شود در ماه های آینده کارگاه بررسی و پاسخ به شبهات فرقه وهابیت ویژه طلاب این مدرسه برگزار شود.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهبهان همچنین در ادامه سخنانش به همکاری های صورت گرفته با نیروی انتظامی و مدارس ویژه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و بیان داشت: فعالیت مستمر و گسترش معارف اسلامی نیازمند همکاری همه جانبه دستگاه های اجرایی است.

حجت الاسلام ایزد دوست با اشاره به این که مهم ترین هدف فرقه وهابیت تخریب اعتقادات نسل جوان است و حوزه علمیه باید برای جلوگیری از این مقوله بیشتر فعالیت کند، بیان داشت: نشست هایی تحت عنوان گفتمان دینی ویژه دانش آموزان در مدارس شهرستان بهبهان برگزار شد./9458/ت303/ب

ارسال نظرات