۱۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۵۹۰۹۶

نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی استان خوزستان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ آخرین نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی سال جاری استان خوزستان به منظور بررسی و تحلیل عملکرد دستگاه های اجرایی به ویژه دستگاه های فرهنگی برگزار شد.
نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی استان خوزستان برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آخرین نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی سال جاری استان خوزستان، پیش از ظهر امروز با حضور سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان و مسؤولان اجرایی این استان در استانداری استان برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی میرمحمدی، سرپرست اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان، در این نشست با ارایه عملکردی از فعالیت های این اداره، اظهار داشت: برگزاری جشنواره و مسابقات قرآنی در سال جاری مهمترین فعالیت اداره کل اوقاف خوزستان است.

وی با بیان این که فعالیت مؤسسات قرآنی در استان سبب ایجاد روحیه قرآنی در خوزستان شده است، گفت: مؤسسات مختلف قرآنی و هنری در استان مشغول به فعالیت دینی هستند که باید دستگاه های اجرایی از آن ها حمایت مادی و معنوی کنند.

علیرضا مخبر دزفولی، معاون فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز در ادامه این نشست با اشاره به برنامه های این معاونت ویژه کاروان راهیان نور تصریح کرد: در ایام تعطیلات نوروزی خوابگاه های دانشجویی تعطیل و اماکن عمومی آن ها در اختیار زائران مناطق عملیاتی قرار می گیرد.

مخبر دزفولی همچنین خاطرنشان ساخت: بسته هایی در قالب یک کتاب، چفیه و نقشه راهنمای مناطق عملیاتی در نظر گرفته شده که از سوی معاونت فرهنگی دانشگاه شهید چمران اهواز به کاروان های راهیان نور اهدا خواهد شد.

گفتنی است در ادامه این نشست مدیران و معاونان دستگاه های اجرای خوزستان به ارایه عملکرد سالانه خود در حوزه فرهنگی و اجتماعی پرداختند.

لازم به ذکر است از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 57 نشست کارگروه فرهنگی اجتماعی خوزستان برگزار شده است./9458/پ202/ب

ارسال نظرات