۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۱۶۲۲۲۸
آیت‌الله امینی:

در انتخابات همه باید به رهنمودهای رهبری توجه کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله امینی بر ضرورت انتخاب و تبلیغ برای کاندیدای اصلح تأکید و گفت: هیچ دوره‌ای همچون این دوره، انتخابات از حساسیت برخوردار نیست و باید همه به گونه‌ای عمل کنند تا سربلند از این آزمایش بیرون آییم.
آيت الله اميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در دیدار عسگر اولادی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسؤولان این نهاد، ‌با تقدیر و تشکر از موضع‌گیری‌های اخیر عسگر اولادی، گفت: این‌که شما این حریم را شکستید جای خرسندی دارد و ای کاش همه همچون شما موضع ‌گیری می‌کردند تا وحدت به جامعه برگردد.
وی در ادامه با حساس خواندن انتخابات آتی در کشور، بر ضرورت انتخاب و تبلیغ برای کاندیدای اصلح تأکید و ابراز کرد: هیچ دوره‌ای همچون این دوره، انتخابات از حساسیت برخوردار نیست و باید همه به گونه‌ای عمل کنند تا سربلند از این آزمایش بیرون آییم.
عضو جامه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که دشمنان به انتخابات ریاست جمهوری در کشور چشم دوخته‌اند، اظهار کرد: دعوت به شرکت گسترده مردم در این انتخابات بسیار حائز اهمیت است.
امام جمعه قم تبلیغ برای کاندیدای اصلح را امری ضروری دانست و گفت: با توجه به شرایط موجود کشور باید فردی را انتخاب کرد که بتواند مشکلات را بر طرف کند.
آیت‌الله امینی تبعیت از فرامین رهبری در زمینه انتخابات را لازم خواند و ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب به همه مسائل توجه جدی دارند و همه باید به رهنمودهای ایشان عمل کنند؛ اگر مردم در انتخابات کم شرکت کنند و یا فرد غیر اصلح انتخاب شود برای کشور بد می‌شود.
وی در ادامه بر ضرورت ائتلاف اصولگرایان تأکید کرد و اظهار داشت: زمان به سرعت در حال گذر است و بنده بیمناک هستم.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه سخنان خود کمیته امداد را از نهادهای خدمت‌گذار کشور دانست و گفت: کمیته امداد از یادگاهای ماندگار حضرت امام خمینی(ره) است، چون ایشان عنایت ویژه‌ای به مستضعفان و محرومان داشتند.
عضو جامه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: انتظار امام خمینی(ره) از کمیته امداد این بود که در راه خودکفایی مردم قدم برداشته و افزون بر کمک‌های مالی به فکر آینده آنها نیز باشد.
امام جمعه قم با بیان این‌که امام خمینی(ره) شیفته طبقه محروم و فقیر بودند، گفت: ایشان می‌فرمودند اگر انقلاب پیروز شد و نظام اسلامی به جایی رسید از برکت حضور همین افراد در صحنه‌های مختلف دفاع از نظام اسلامی بود.
آیت‌الله امینی با انتقاد از روش پرداخت یارانه‌ها این امر را موجب بیکاری در جامعه دانست و ابراز کرد: با توجه به شناختی که کمیته امداد از مددجویان خود دارد اگر پرداخت یارانه‌ها از این نهاد صورت می‌گرفت بهتر بود./927/پ202/ج
ارسال نظرات