۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۶۳۰۷۳
آیت‌الله فاضل لنکرانی تأکید کرد؛

حماسه امنیتی در کنار حماسه سیاسی و اقتصادی

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه گفت: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند، منافاتی ندارد که یک حماسه امنیتی نیز در کل کشور مخصوصاً برای قم باشد.
حماسه امنیتی در کنار حماسه سیاسی و اقتصادی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت‌الله محمد جواد فاضل لنکرانی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با سردار مجتبایی، فرمانده انتظامی استان قم گفت: امیدوارم در سال جاری نیز جرائم در استان کاهش بیشتری پیدا کرده و یک سال بسیار موفقی برای شما باشد.

وی ادامه داد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام‌گذاری کردند، منافاتی ندارد که یک حماسه امنیتی نیز در کل کشور مخصوصاً برای قم باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این‌که حضور مدابرانه پلیس در قم مشهود است، افزود: اقدامات پلیس در قم با حوصله و تدبیر است و یکنواخت و مشخص نیست.

وی خدمت در استان قم را متفاوت از سایر استان‌های کشور دانست و گفت: استان قم در شاهراه مواصلاتی دیگر استان‌های کشور قرار گرفته است، وجود حوزه‌های علمیه و تردد شخصیت‌های مطرح در استان به اهمیت این شهر میافزاید.

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی با بیان این‌که محتوای دروس حوزه های علمیه با این عظمت در هیچ کجای دنیا نیست، ادامه داد: بایستی از زحمات پلیس در برقراری امنیت در استان تقدیر کرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه افزود: یک روح دینی بر پلیس کشور حاکم است و این خیلی ارزش دارد.

وی با تقدیر از حضور سردار مجتبایی، در مراسم سالگرد مرحوم حضرت آیت الله فاضل لنکرانی ادامه داد: الحمدالله پلیس همه جهات را رصد کرده و با برنامه ریزی حرکت میکند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این‌که بایستی قدر امنیت در کشور و استان را دانست، افزود: در حقیقت کار پلیس با وجود اقشار و طوایف مختلف در قم کار بسیار سختی است. /993/د102/ی

ارسال نظرات