۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۶۳۷۵۹
امام جمعه دزفول:

انقلاب اسلامی سرمشق خیزش های منطقه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه دزفول نظام اسلامی را دارای جایگاه ویژه ای در منطقه دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران سرمشق انقلاب ها و خیزش های منطقه است.
حجت الاسلام محمدعلي قاضي دزفولي ، امام جمعه دزفول

حجت‌الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم بصیر ایران اسلامی باید در آستانه انتخابات هوشیار بوده و دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی با بیان این که نظام سلطه از ماه های پیش برای ایجاد موج منفی در انتخابات فعالیت کرده است، خاطرنشان کرد: دشمن با نیروهای خود هسته‌های فتنه را در پایتخت و سایر شهر و روستاهای کشور تشکیل داده است اما ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات و سایر صحنه‌های نظام، بار دیگر سیلی محکمی به آنان خواهند زد.

استاد حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر نقش ملت در تشکیل سرنوشت نظام اسلامی گفت: هدف دشمن جدا کردن مردم از انفلاب است اما مردم در اوج تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی با حضور در عرصه ‌های سرنوشت‌ ساز نشان داده‌اند تحریم‌ها هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.

وی با اشاره به این که امروز نظام اسلامی در جهان از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تأکید کرد: سرمشق انقلاب ها و خیزش های منطقه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام قاضی دزفولی در ادامه تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند سبب تحقق حماسه سیاسی شود و این این کار مستلزم تلاش ملت و نظام اسلامی است.

امام جمعه دزفول همچنین در پایان سخنانش گفت: باید در عرصه انتخابات به فرمایشات و رهنمود های رهبر معظم انقلاب توجه ویژه ای شود؛ چرا که ایشان مظهر دشمنی با استکبار جهانی است./9458/ت302/غ

ارسال نظرات