۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۱۶۳۸۱۴
سردار مهدوی نژاد:

حماسه سیاسی و اقتصادی با بهره مندی از رهنمودهای رهبری و مراجع محقق می‌شود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) با تأکید بر اهتمام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی، گفت: این حماسه بدون بهره مندی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید محقق نخواهد شد.
مهدي مهدوي نژاد

    به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد فرمانده سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان عقیدتی سیاسی سپاه استان قم با حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید با توجه به نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: سپاه همان‌گونه که در همه عرصه های انقلاب اسلامی حضور فعال داشته است برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نیز از همه ظرفیت های خود استفاده خواهد کرد.

     

    وی با اشاره به ارتباط مستمر سپاه با بزرگان دین، افزود: ما همواره از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، مراجع و علما بهره مند بوده‌ایم و توانسته‌ایم با استفاده از این ارتباط در جنگ های سخت، نیمه سخت و نرم موفقیت های چشمگیری داشته باشیم؛ گام برداشتن در مسیر درست برای تحقق شعار امسال بدون استفاده از این ظرفیت عظیم ممکن نخواهد بود.

     

    فرمانده سپاه استان قم با بیان این که 12 اردیبهشت به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی نام گذاری شده است، گفت: تا کنون این ارگان دوره های متعدد آموزشی را برای پرسنل سپاه و بسیجیان برگزار کرده است؛ در سال گذشته حدود 30 هزار نفر از سربازان، پاسدران و بسیجیان در این دوره ها شرکت کرده اند.

     

    سردار مهدوی نژاد به برگزاری دوره های آموزشی ویژه خانواده های پرسنل سپاه اشاره کرد، ابراز داشت: سال گذشته ده‌ها هزار نفر از همسران پاسداران در این دوره ها شرکت کرده اند؛ کارکنان سپاه حدود 200 دیدار با مراجع تقلید در سال گذشته داشته اند.

     

    فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) با بیان این که آغاز و پایان سال مزین به نام مقدس حضرت فاطمه(س) است، گفت: امیدواریم به برکت وجود حضرت همه گره ها و مشکلات کشور رفع شود همان گونه که در سال های دفاع مقدس با تمسک به این بانوی عظیم الأشان توانستیم فتوحات بسیاری را بدست آوریم./928/پ202/پ

ارسال نظرات