۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۱۶۶۰۲۲
علی‌احمدی:

کاندیداتوری‌‌ام هیچ ربطی به تصمیمات رییس جمهور ندارد

خبرگزاری رسا ـ وزیر آموزش و پرورش دولت نهم با اشاره به این‌که کاندیداتوری من هیچ ربطی به تصمیمات ریاست محترم جمهوری ندارد، گفت: بنا ندارم به نفع کسی کنار بروم و به‌عنوان یک رجل علمی و سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌ام.
علي احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علیرضا علی‌احمدی، وزیر آموزش و پرورش دولت نهم پیش از ظهر امروز جمعه بیستم اردیبهشت ماه پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در جمع خبرنگاران گفت: خط مشی دولت نهم و دهم در ابعاد مختلف مطرح است و همان‌گونه که مقام معظم رهبری انتظار دارند، نقاط قوت دولت نهم و دهم را قبول دارم و از نقاط ضعف آن هم باید پرهیز کنیم و هزینه‌ای را برای ملت و کشور درست نخواهیم کرد.

وی عنوان داشت: کاندیداتوری من هیچ ربطی به تصمیمات ریاست محترم جمهوری ندارد.

علی‌احمدی ابراز داشت: من وظیفه دارم به‌عنوان یک شهروند باتوجه به آمادگی و تجاربی که دارم، خود را به پیشگاه ملت عزیز عرضه کنم و آنها انتخاب می‌کنند و امیدوارم در کانون توجه مردم قرار گیرم.

وزیر آموزش و پرورش دولت نهم در ادامه گفت: بنا ندارم به نفع کسی کنار بروم و به‌عنوان یک رجل علمی و سیاسی در انتخابات شرکت کرده‌ام.

وی در تبیین برنامه‌های اقتصادی خود عنوان داشت: در این زمینه برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت مدنظر است که نسخه اول از برنامه راهبردی ما آماده است.

علی‌احمدی تأکید کرد: هر تصمیمی که شورای نگهبان، براساس جایگاه قانونی و عدالت بگیرد، ما تسلیم قانون و عدالت خواهیم بود./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات