۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۱۶۶۰۸۷
اعلمی:

برای مناظره با سران اصول‌گرا آماده‌ام

خبرگزاری رسا ـ نماینده اصلاح‌طلب مجس ششم گفت: به‌دلیل این‌که در ایران احزاب تعطیل شدند، تعدادی افراد ناشناخته پشت درهای بسته می‌نشینند و افرادی را با استفاده از رسانه‌ها به‌عنوان اصلاح‌طلب معرفی می‌کنند که اصلاح‌طلب نیستند.
اکبر اعلمي، نماينده اصلاح‌طلب مجلس ششم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اکبر اعلمی، نماینده اصلاح‌طلب مجس ششم صح امروز پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی مبنی بر این‌که شما در دوران نمایندگی در مجلس گفته بودید امام‌حسین(ع) را هم می‌توان استیضاح کرد و این مطلب به‌دلیل عصمت معصومین(ع) با فقه شیعه سازگار نیست، گفت: این‌طور نبوده؛ من در زنجان سخنرانی کردم و درباره وضعیت فعلی کشور تحلیل مفصلی داشتم و گفتم این مجلس اگر مجلس بود، امروز به عدم کفایت احمدی نژاد می‌داد و خاتمی که سهل است، در مورد او انتقادات شدیدتری داشتم.

وی افزود: اگر امروز کابینه‌ای مشابه امام حسین(ع) تشکیل شود و یکی از اعضای آن کابینه از اصول تخطی کند، ما ناگزیر هستیم که از آن عضو کابینه سؤال بپرسیم.

اعلمی با اشاره به این‌که من اصلاح‌طلب هستم، گفت: به‌دلیل این‌که در ایران احزاب تعطیل شدند، تعدادی افراد ناشناخته پشت درهای بسته می‌نشینند و افرادی را با استفاده از رسانه‌ها به‌عنوان اصلاح‌طلب معرفی می‌کنند که اصلاح‌طلب نیستند.

نماینده اصلاح‌طلب مجس ششم عنوان داشت: از سران اصول‌گرا، آقایان رضایی، ولایتی، حدادعادل و قالیباف می‌خواهم اگر حرفی برای گفتن دارند، آماده‌ام تا برای مناظره حضور پیدا کنم.

وی با بیان این‌که مقام معم رهبری فرمودند همه سلائق سیاسی در انتخابات حضور پیدا کنند و این یک حق و وظیفه است اظهار داشت: شورای نگهبان اعلام می‌کند که ملتزم به ولایت فقیه است، بعید می‌دانم خلاف نظر مقام معظم رهبری عمل کند.

اعلمی گفت: من در مجلس به خلاف قانون ردصلاحیت شدم و شورای نگهبان به‌خلاف قانون تا امروز دلیلش را اعلام نکرده است.

اعلمی ادامه داد: باتوجه به این‌که اشخاصی را که شورای نگهبان در طول 34 سال گذشته تأیید صلاحیت کرده، مانند بنی‌صدر، هاشمی، خاتمی و احمدی نژاد همه‌شان مسئله داشته‌اند برای نمونه آقای خاتمی از سران فتنه نامیده می‌شود، من از شورای نگهبان می‌خواهم که یک‌بار به تشخیص خود عمل نکند تا مردم به تشخیص خود عمل کنند تا شاید فتنه و جریان انحرافی نداشته باشیم.

نماینده اصلاح‌طلب مجس ششم هچنین اظهار داشت: آرزو می‌کنم شورای نگهبان یک‌بار اجازه دهد مردم به تشخیص خود عمل کنند./956/پ202/ج

 

ارسال نظرات