۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۶۷۰۴۷

اینترنت رایگان در اختیار معتکفان زاهدانی

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات امناء مسجد الزهرا(س) زاهدان گفت: تمام ثبت نام کنندگان می توانند جهت ثبت نام اینترنتی به مسجد الزهرا(س) زاهدان مراجعه کنند.
اینترنت رایگان در اختیار معتکفان زاهدانی

علیرضا زینلی رییس هیات امناء مسجد الزهرا(س) زاهدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: با توجه به این که برای اولین بار در زاهدان ثبت نام از معتکفین بصورت اینترنتی انجام می شود این مسجد جهت رفاه معتکفان در دو شیفت کاری آماده ثبت نام رایگان از معتکفان است.

 

زینلی افزود: علاقه‎مندان و کسانی که اینترنت در دسترس ندارند جهت ثبت نام می توانند تا پایان زمان ثبت نام صبح ها از ساعت 10صبح الی 12 و عصرها از ساعت 5 الی 9 شب به مسجد الزهرا(س) واقع در بلوار آزادگان مراجعه کرده و به صورت رایگان اقدام به ثبت نام نمایند.

 

رییس هیات امناء مسجد الزهرا(س) ادامه داد: مسجد الزهرا(س) یکی از فعال ترین کانون های کادرساز و قرآنی است که مراسم اعتکاف برای سومین سال متوالی در این مسجد انجام می شود و از سخنرانانی همچون حجج اسلام پورذهبی، قربان پور و رضوی دوست در مدت زمان سه روزه اعتکاف بهره برده می شود.

 

زینلی ضمن اشاره به آداب و اعمال اعتکاف گفت: در کنار اجرای آداب و اعمال مربوطه برنامه های فرهنگی مانند مشاوره به جوانان در خصوص مسایل دینی و مذهبی، برپایی ایستگاه های قرائت و روخوانی قرآن و اعمال ام داوود نیز برقرار است.

 

وی در خاتمه گفت: این مسجد با داشتن فضا و امکانات مناسب و در دسترس بودن ظرفیت پذیرایی و پذیرش تعداد 400 نفر معتکف را در ایام ماه رجب دارد که در روز اول ثبت نام تعداد 120 نفر معتکف اقدام به ثبت نام در این مسجد کرده اند./940/ت303/ب

 

ارسال نظرات