۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۱۶۷۹۴۱

نظر دوتن از علمای مشهد درباره شورای نگهبان

خبرگزاری رسا ـ دو تن ازعلما و بزرگان حوزه علمیه مشهد حمایت خود را از شورای نگهبان اعلام کردند.
شوراي نگهبان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله موسوی خلخالی و آیت الله اشرفی شاهرودی در گفت‌و‌گوی کوتاهی با خبرنگار رسا در مشهد حمایت خود را از شورای نگهبان اعلام کردند.

آیت الله موسوی خلخالی، استاد خارج اصول خراسان بعد از درس خود بیان داشت: شورای نگهبان را تایید و حمایت می کنیم ما حمایت نکنیم چه کسی باید حمایت کند.

وی افزود: شورای نگهبان یک امر قانونی است و اشخاصی که در آنجا هستند مورد اعتماد و قبول هستند و ان شاء الله خطا نمی کنند. خداوند آنها را کمک کند ما هم قبول داریم آنچه را که آنها تصمیم بگیرند.

همچنین آیت الله اشرفی شاهرودی بیان داشت: ما به قانون اساسی رأی مثبت دادیم آن هم به شدیدترین وجه و این قانون اساسی شورای نگهبان را تایید کرده از این رو کسی که به قانون رای داده است قانون از شورای نگهبان حمایت می کند پس کسی که قانون را امضا کرده معنای آن امضای همه اینها است.

وی افزود: مملکت قانون دارد و بر اساس این قانون شورای نگهبان وجود دارد که به وظیفه اش عمل می کند. به طور کلی در مملکتی که قانون اساسی وجود دارد و ما به آن رای دادیم معنایش این است که رای به همه این مواد قانونی دادیم./933/پ202/س

 

ارسال نظرات