۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۶
کد خبر: ۱۷۰۹۳۱
نماینده مردم مشهد در مجلس:

حداد عادل با حضور خود در صحنه انتخابات از گفتمان امام و رهبری دفاع کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حداد عادل با حضور خود در صحنه انتخابات از گفتمان امام(ره) و رهبری دفاع کرد و بهترین و نزدیک ترین فرد به این گفتمان جلیلی است.
حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، معاون آموزش و پژوهش حوزه علميه خراسان

حجت الاسلام نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که کناره‌گیری حداد عادل بر پایه ائتلاف پیشرفت نبوده است، اظهار داشت: من یقین دارم که بر اساس این ائتلاف کنار نرفت زیرا وی نسبت به گفتمان هم ائتلافی‌های خود اعتراضاتی داشت و این نشان می دهد بین حداد عادل با دو نفر دیگر فاصله زیادی وجود دارد.

 

وی با اشاره به توصیه حداد عادل مبنی بر انتخاب کسانی که حامی گفتمان انقلاب اسلامی و ارزش های مورد نظر امام(ره) و رهبری باشد، گفت: به نظر بنده بهترین گزینه و نزدیک ترین فرد به این گفتمان آقای جلیلی است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یکی از نتایج مثبت حضور حداد عادل در صحنه انتخابات را دفاع از گفتمان امام و رهبری دانست و تصریح کرد: شاید مهم ترین اثری که آمدن وی داشت را بتوان مطرح کردن گفتمان خود با رویکرد اصول گرایی عنوان کرد.

 

حجت الاسلام پژمان فر با بیان این که بسیاری از هجمه ها، کارها و گفتمان هایی که آثار منفی داشت با حضور حداد عادل خنثی شد، گفت: ایشان و آقای جلیلی توانستند جلوی بسیاری از گفتمان های غلط را بگیرند؛ صرف مطرح کردن این گفتمان آثار و برکات زیادی دارد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که با وجود اختلافات زیاد میان اعضای ائتلاف پیشرفت چرا حداد عادل در کنار این جمع قرار گرفت؟ ابراز داشت: علت اصلی را باید از خود ایشان سؤال کرد، شاید این آقایان بنا بوده  بر روی این گفتمان ائتلاف کنند اما از آن عدول کرده و فاصله گرفتند بنابراین آقای حداد عادل نتوانستند در این مسأله با آنها کنار بیاید./928/ت303/ع

ارسال نظرات