۲۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۱۷۲۲۰۹
امام جمعه موقت سمنان:

پیام حضور گسترده مردم در انتخابات وفاداری به آرمان‌های اصیل انقلاب است

خبرگزاری رسا _ امام جمعه موقت سمنان پیام اصلی حضور گسترده مردم در انتخابات را را وفاداری به آرمانهای اصیل انقلاب عنوان کرد و گفت: ما ذره‌ای از اهدافمان کوتاه نمی آییم بلکه هر روز که از عمر انقلاب می گذرد بر تحقق ارزش‌های آن مصمم تر می شویم.
حجت الاسلام احمدپناهي، امام جمعه موقت سمنان

حجت الاسلام سید جلال احمد پناهی، امام جمعه موقت سمنان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، با تقدیر از حضور پرشور و شعور ملت ایران در انتخابات 24 خردادماه، پیام اصلی این شرکت گسترده را وفاداری مردم به آرمان‌های اصیل انقلاب عنوان کرد.

وی گفت: انقلاب ما انقلابی خدایی است هر قدمی که در راه پیشبرد اهداف آن برداشته شود عمل به فریضه الهی است.

مدیر حوزه علمیه ولی عصر(عج) مهدیشهر با اشاره به قدردانی رهبری معظم انقلاب از خلق حماسه سیاسی از سوی ملت، افزود: شرکت گسترده مردم فهیم، با بصیرت، انقلابی و متدین ایران اسلامی در انتخابات بدون شک موجبات رضایت امام زمان(عج) را فراهم کرده است. حضور مردم «حضوری منتظره» بود از چنین ملتی انتظاری جز این نداشتیم.

حجت الاسلام احمد پناهی حماسه مردمی 24 خرداد را حاوی پیام‌هایی برای منتخبان هر دو انتخابات و دوستان و دشمنان جمهوری جمهوری اسلامی دانست و افزود: پیام ملت حماسی ایران به دکتر حسن روحانی و اعضای شوراهای اسلامی آن است که کمر همت برای خدمت به ایران اسلامی ببندند و وعده های ان شاء الله حساب شده شان که به یقین باید مطابق با شرع و قانون باشد را یک به یک اجرا کنند.

استاد مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی سمنان کسب رأی اعتماد مردم و انتخاب برای هر پستی در کشور اسلامی را فرصتی برای خدمت شایسته در تحقق اهداف جمهوریت و اسلامیت نظام عنوان کرد و گفت: منتخبان مردم به یاد داشته باشند پیروزیشان به معنای مجوزی برای کارهای خودسرانه و یا خلاف عقل، شرع، قانون اساسی و احکام اسلام نیست.

حجت الاسلام احمد پناهی تأکید کرد: پیام حضور گسترده مردم ایران به دشمنان نظام جمهوری اسلامی آن است که ما ذره‌ای از اهدافمان کوتاه نمی آییم بلکه هر روز که از عمر انقلاب می گذرد بر تحقق ارزش‌های آن مصمم تر می شویم هر چه دشمنی شما را می بینیم می فهمیم که این انقلاب با منافع مستکبران در تضاد است پس بر حقانیت انقلابمان و حفظ آن پایبندتر می شویم.

وی در تشریح پیام حماسه 24 خرداد برای دوستان مردم ایران تصریح کرد: ایرانیان به دوستدارانشان ندا دادند، مشاهده کنید هر ملتی که در راه ارزش‌های انسانی خود پایداری کند بهتر به اهداف متعالیش می رسد. دل خوش بدارید که این انقلاب اسلامی خواهد ماند از وجود ما روحیه بگیرید و بدانید که این انقلاب اسلامی خواهد ماند. از وجود ما روحیه بگیرید و بدانید ما پیشتیبان ملت‌های آزاده هستیم./938/ت302/س

ارسال نظرات