۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۷۲۳۷۴

هم اندیشی شورای هیئات مذهبی قم با دستگا‌ه‌های اجرایی

خبرگزاری رسا ـ هم‌اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی قم با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پیرامون برنامه‌های اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
هم‌انديشي شوراي هيئات مذهبي قم با دستگا‌ه‌هاي اجرايي
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، هم اندیشی اعضای شورای هیئات مذهبی قم با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پیرامون برنامه‌های اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان برگزار شد.
در این هم اندیشی محمدعلی بختیاری‌زاده، دبیر شورای هیئات مذهبی استان قم گزارشی از برنامه‌های سال گذشته و امسال هیئات مذهبی استان ارائه کرد.
همچنین نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان نیز به ارائه دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود پیرامون رونق‌بخشی به برنامه‌های هیئات مذهبی پرداختند.
حجت‌الاسلام اسکندری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم نیز در این هم اندیشی ضمن تبریک خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری بر لزوم کارآمدبودن برنامه‌های اوقات فراغت و ماه مبارک رمضان تأکید کرد.
در پایان مقرر شد، آموزش و پرورش، مجموعه اردوگاه تفریحی آموزشی ملاصدرا و سالن‌های ورزشی و مدارس را با هماهنگی قبلی در اختیار شورای هیئات مذهبی استان قرار دهد.
نیروی انتظامی هم نسبت به امنیت کلاس‌های طرح اوقات فراغت و مباحث ترافیکی در برگزاری اردوها هماهنگی‌های لازم را انجام خواهد داد.
همچنین جهاد دانشگاهی با برگزاری کلاس‌های آموزش رایانه و آموزش‌های کاربردی همراه با اعطای مدرک با شورای هیئات مذهبی در این طرح مشارکت خواهد داشت./907/د102/پ
ارسال نظرات