۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۱۷۲۷۰۰

امتحانات پایانی طلاب حوزه علمیه اصفهان آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام جلالی گفت: حدود 140هزار نفر از در حوزه های علمیه استان اصفهان از امروز در 18 حوزه امتحانی سطح استان به رقابت خواهند پرداخت.
 حجت الاسلام محسن جلالي

حجت الاسلام محسن جلالی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، با بیان شروع امتحانات پایانی حوزه علمیه استان اصفهان ابراز داشت: حدود 140 هزار نفر از طلاب سطوح مختلف در 18 حوزه امتحانی در سطح استان به رقابت خواهند پرداخت.

 

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان در ادامه با بیان این که طلاب می بایست در ظرف زمانی 21 لغایت 29 خرداد ماه با مراجعه به پرتال طلاب از نمرات کلاسی خود مطلع گردند، ابراز داشت: طلاب باید در صورت اعتراض، در همین فاصله زمانی مراتب را با مدرسه بررسی کنند چرا که پس از این زمان ارسال یا تصحیح نمرات کلاسی ممکن نیست و مرکز هیچ مسؤولیتی در این رابطه به عهده نخواهد گرفت.

 

وی در ادامه اظهار داشت: طلابی که تا 10 دقیقه قبل از شروع جلسه وارد سالن اخذ آزمون شوند, به شکل خودکار از نیم نمره تشویقی برخوردار می گردند و همچنین از ورود افراد پس از شروع آزمون ممانعت به عمل می آید.

 

حجت الاسلام جلالی در پایان یاد آور شد: ورود به جلسه امتحان با کارت شناسایی صورت می پذیرد و طلاب موظفند جهت احترام به حقوق سایرین و جلوگیری از اتلاف وقت حتما کارت خود را به همراه داشته باشند.

 

لازم به ذکر است طلاب می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزش و پژوهش حوزه علمیه اصفهان به آدرس esf-hozeh.com مراجعه نمایند./939/ت303/ب

ارسال نظرات