۱۸ تير ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۱۷۵۴۰۹
معاون فرهنگی اوقاف کرمان خبرداد؛

اجرای طرح ضیافت الهی از سوی 60 مبلغ مستقر در امامزادگان کرمان

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف کرمان گفت: 60 مبلغ اعزامی از قم در قالب طرح ضیافت الهی، مستقر در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت خواهند کرد.
ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا در کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت الاسلام سید رضا فاطمی، معاون فرهنگی، اجتماعی اوقاف این استان با بیان این که 60 مبلغ اعزامی از قم در قالب طرح ضیافت الهی، مستقر در آستان امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت خواهند کرد، گفت: بقاع متبرکه شاخص استان میزبان این مبلغان در طرح ضیافت الهی خواهند بود.

وی با اشاره به طرح خیمه‏های معرفت و استقبال مردم از این طرح بیان داشت: امسال برای نخستین بار 10 خیمه معرفت در ماه مبارک رمضان در جوار امام زادگان استان برپا خواهد شد.

حجت الاسلام فاطمی با تأکید به فرصت مناسب ماه مبارک رمضان برای اجرای چنین طرح‏هایی گفت: مبلغان در این طرح به مدت 50 روز به اجرای برنامه‏های فرهنگی، مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و برگزاری نماز جماعت در امامزادگان و اماکن متبرکه حضوری فعال خواهند داشت.

وی در ادامه ابراز داشت: از برنامه‏های خیمه‏های معرفت می‏توان به پاسخ گویی به مسائل شرعی، مشاوره برای خانواده‏ها و به ویژه جوانان و نوجوانان، قرائت صحیح نماز و غرفه‏های قرآنی به همراه برنامه‏های گوناگون فرهنگی برای کودکان و نوجوانان از سوی مبلغان اعزامی که تا آخر ماه مبارک رمضان برپا خواهد بود اشاره کرد.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره اوقاف کرمان هدف از برگزاری برنامه‏های فرهنگی سازمان اوقاف تقویت باورها و اعتقادات و ایجاد فضای معنوی در جامعه به ویژه نسل جوان عنوان کرد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این طرح در نهایت به ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآن و ایجاد فضای معنویی انس با قرآن کریم منجر شود./9702/د101/غ

ارسال نظرات