۲۰ تير ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۱۷۵۷۹۹

جشنواره نشریات تخصصی مساجد خوزستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور مساجد تبلیغات اسلامی خوزستان از برگزاری جشنواره نشریات تخصصی مساجد این استان خبرداد.
جشنواره نشریات تخصصی مساجد خوزستان برگزار می شود

علیرضا عباسی، مسؤول امور مساجد تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به طرح قرآنی در زمینه حفظ، ترتیل و قرائت ویژه نوجوانان و جوانان اظهار داشت: این طرح همزمان با حلول ماه پر خیر و برکت رمضان آغاز و تا ابتدای شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به این که پیش بینی می شود در این طرح بیش از 3 هزار نفر شرکت کنند، بیان داشت: پس از پایان این طرح آزمون ارزیابی از شرکت کنندگان گرفته می شود.

عباسی با بیان این که به پذیرفته شدگان در آزمون گواهی پایان دوره اعطا می شود، ابراز داشت: در قالب این آموزش حفظ ویژه کودکان با حضور اساتید مجرب در این زمینه اجرا می شود.

مسؤول امور مساجد تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین با اشاره به مکان اجرای این طرح خاطرنشان کرد: این طرح قرآنی در مساجد و نهادهای فرهنگی استان برگزار می شود.

عباسی با بیان این که هیأت امنا مساجد و مؤسسات قرآنی پس از پایان این طرح باید نشریه ای تحت عنوان تشریح فعالیت ها در طول اوقات فراغت ارائه دهند، اظهار داشت: این نشریات پس از جمع آوری و بررسی به صورت گردآوری جمعی آن پرداخته می شود.

مسؤول امور مساجد تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه سخنانش از برگزاری جشنواره نشریات مساجد خبرداد و افزود: در این جشنواره از آثار برتر مساجد که در قالب نشریه تهیه و چاپ شده اند تجلیل می شود.

عباسی افزود: جشنواره تخصصی نشریات مساجد در دو مرحله منطقه ای و استانی برگزار که در مرحله نخست جمع آوری آن ها صورت می گیرد و بررسی خواهند شد.

وی با اشاره به مرحله دوم این جشنواره خاطرنشان کرد: در مرحله بعدی این جشنواره آثار برتر معرفی و در قالب کتاب به چاپ خواهند رسید.

عباسی به زمان برگزاری جشنواره اشاره کرد و افزود: زمان برگزار این جشنواره در شهریور ماه سال جاری است که این زمان با توجه به گردآوری نشریات متغییر خواهد بود.

مسؤول امور مساجد تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان تصریح کرد: تبیین احکام قرآن به اقشار مردم به ویژه نسل جوان سبب ایجاد نشاط معنوی در آن ها می شود./9458/ت303/ب

ارسال نظرات