۲۳ تير ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۱۷۶۳۴۳
مدیرکل اوقاف چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای طرح ضیافت الهی در 20 بقعه متبرکه چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از برگزاری طرح ضیافت الهی در بارگاه امامزادگان استان خبر داد و گفت: این طرح برای دومین سال متوالی در 20 بارگاه متبرکه استان اجرا می‌شود.
حجت الاسلام محمد طباطبايي، مدير کل اوقا و امور خيريه چهارمحال و بختياري

 

حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از برگزاری طرح ضیافت الهی در بارگاه امامزادگان استان خبر داد و گفت: این طرح برای دومین سال متوالی در 20 بارگاه متبرکه استان اجرا می‌شود.

 

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به این که در طرح نشاط معنوی بیش از 3 هزار نفر ثبت نام کردهاند، افزود: برای اجرای هر چه بهتر این طرح 22 مبلغ  فعالیت خواهند داشت.

 

وی ادامه داد: البته در برخی از اماکن مقدس از جمله بارگاه امامزاده دوخاتون در شهرکرد و بارگاه امامزاده حمزه علی در بلداجی تعداد مبلغان بیشتر خواهد بود.

 

حجت الاسلام طباطبایی از برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاری مصری در تاریخ 27 و 28 تیرماه جاری در استان خبر داد و ابراز داشت: این مراسم روز بیست و هفتم در شهرکرد و روز بیست و هشتم در لردگان و بروجن برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر(ص) در ارتباط با ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه خداست که خدا در آن حسنات را می‌افزاید و گناهان را پاک می‌‌‌‌‌‌‌‌کند و آن ماه برکت است.

 

وی با بیان این که رمضان ماه مهمانی خداست، افزود: رمضان یکی از ماه‌هایی است که گناهان در آن می‌سوزد و شیطان به واسطه فرشتگان تا آخر ماه در بند است؛ بنابراین باید برای حضور در این مهمانی باشکوه نیت خالصانه داشت و با دل و جان دعوت کریمانه یار را لبیک گفت./9457/ت303/ب

ارسال نظرات