۲۴ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۷۶۴۱۰

چند خبر کوتاه از خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ بارگذاری مجله الکترونیکی «زندگی به سبک رمضان» بر روی شبکه معالم، برگزاری نشست بررسی نقش مبلغان در بازتولید معارف والای اسلام برای مسلمانان جهان، استیفای موقوفه حسین کاخکی و برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه امام رضا(ع) از مهم‎ترین خبرهای کوتاه خراسان رضوی است.
اخبار کوتاه

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، شبکه معالم مجله الکترونیکی «زندگی به سبک رمضان» به مناسبت فرا رسیدن رمضان المبارک 1434 بر روی شبکه معالم بارگذاری شد.

این مجله الکترونیکی شامل هشت بخش «زندگی آموختنی است»، «وب گردی»، «همراه مسلمان»، «چی بخون»، «چی بشنوم»، «چی ببینم»، «چی بخورم» و «کجا برم» است. این مجله به جهت 30 روزه بودن ماه مبارک رمضان، دارای 30 صفحه است که هر صفحه آن در هر یک از روزهای این ماه عظیم الشأن به روز رسانی می شود.

بنابراین گزارش، این مجله الکترونیکی دومین مجله الکترونیکی «زندگی به سبک رمضان» است که بر روی شبکه معالم بارگزاری شده است که نخستین مجله الکترونیکی «زندگی به سبک رمضان» در سال 1392 مقارن با رمضان المبارک 1433 بر روی شبکه معالم بارگذاری شده بود.

این گزارش یادآور می شود، کد html این مجله الکترونیک به همراه این مجله عرضه شده تا علاقه‎مندان با کپی کردن آن در سایت و یا وبلاگ خود بتوانند یک نسخه از این مجله را در صفحه وب خود داشته باشند.

گفتنی است، مجله الکترونیکی «زندگی به سبک رمضان» از طریق آدرس http://maalem.ir/ramazan.aspx قابل دسترسی است و علاقه‎مندان می توانند مطالب و همچنین نظریات خود را به پست الکترونیک info@maalem.ir ارسال کنند.

نشست بررسی نقش مبلغان در بازتولید معارف والای اسلام برای مسلمانان جهان

در نشستی از سوی جامعة المصطفی العالمیة مشهد، «نقش مبلغان در بازتولید معارف والای اسلام برای مسلمانان جهان» با حضور حجت الاسلام نصرالله پژمانفر، نماینده مجلس شورای اسلامی پنجشنبه دهم مردادماه مصادف با 23 رمضان المبارک از ساعت 18 با حضور طلاب غیر ایرانی مشهد در حسینیه مرحوم آیت الله سیدجواد خامنه ای بررسی می شود.

موقوفه حسین کاخکی پس از 16 سال استیفا شد

ذبیح الله ابراهیمی بیان داشت: موقوفه حسین کاخکی ده ساعت و نیم آب و اراضی کشاورزی از مدار 16 مزرعه و قنات و چاه عمیق کوشک آباد سفلی فتح آباد شهرستان رشتخوار است که 105 سال قبل در سال 1329 قمری به وقفیت رسیده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه رشتخوار گفت: نیت این موقوفه تعزیه داری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماه محرم است.

وی گفت: مال الاجاره این موقوفه از سال 1376 شمسی پرداخت نشده بود و با پیگیری از محاکم قضایی متصرفان غیرمجاز خلع ید شد.

ابراهیمی ابرز داشت: در سه ماه نخست امسال حکم دادگاه به نفع این موقوفه صادر شد و موقوفه حسین کاخکی از طریق مزایده به مستأجر واگذار شد.

برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه امام رضا

طرح ضیافت اندیشه شامل برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی به مناسبت ماه مبارک رمضان ساعت 18 امروز 24 تیرماه در پردیس رضوان دانشگاه امام رضا(ع) آغاز می شود./945/د101/غ

ارسال نظرات