۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۱۸۰۱۰۰

دفاع عضو فراکسیون رهروان ولایت از کابینه پیشنهادی رییس جمهور

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کابینه در کل مشکلی ندارد و به احتمال زیاد رای می آرود، بیان داشت: خیلی جزئی احتمال دارد که یک یا دو نفر رای نیاورند.
يوسفيان، نماينده آمل در مجلس

عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل با بیان این که ترکیب کابینه دولت از سوابق مختلف اصولگرایی و اصلاح طلبی است، گفت: کابینه از جهت سابقه کاری، تسلط بر کار، مدیریت و قدرت تردیدی در آن نیست و قریب به اتفاق آنها دارای سابقه هستند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس ادامه داد: بسیاری از این افراد از خود مجلس هشتم به دلایل دیگر و سمت های مختلف رای بالایی گرفتند که نمونه آن آقای رحمانی فضلی است که برای دیوان محاسبات رای بالایی را کسب کرد.

 

یوسفیان ملا گفت: متأسفانه بعضی ها حرف و حدیث هایی را به میان آورده اند که خیلی در حد و اندازه مجلس نبوده است که در این حد به دنبال مسائل جزئی بروند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که کابینه در کل مشکلی ندارد و به احتمال زیاد رای می آرود، بیان داشت: خیلی جزئی احتمال دارد که یک یا دو نفر رای نیاورند.

 

وی ادامه داد: اصلاح طلبانی که معرفی شدند به طور عمده اصلاح طلبان معقولی بوده که امتحان داده و افرادی هستند که با اصولگرایان کار کردند.

 

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس خاطرنشان کرد: اگر مشکلی از جهت سیاسی و خط و مشی است همان مساله فتنه 88 بوده و بعضی نظراتی داشتند که در چند روز اخیر مساله شفاف تر و وضع بهتر شد.

 

یوسفیان ملا با تاکید بر این که عده ای سعی کردند در این بخش در بیرون نمایندگان مجلس را تحریک کنند، بیان داشت: عده ای می خواهند مقاصد خود را عملی کنند که باید گفت نمایندگان مجلس هوشیار هستند.

 

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس، گفت: قوی ترین کابینه از جهت تجربه و تسلط تا به حال معرفی شده است و بعضی انتقادات از جهت سن وجود دارد که بحث دیگری است./950/ت302/ج

ارسال نظرات